اجرای تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد مسکن و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در استان

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان همدان از اجرای تفاهم نامه همکاری بین بنیاد مسکن و مرکز خدمات حوزه های علمیه در این استان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، به منظور تأمین مسکن طلاب حوزه های علمیه استان همدان جلسه ای با حضور عبدالملکی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان وکارشناس مسئول این حوزه و زارعی معاون مسکن مرکز خدمات حوزه های علمیه استان در خصوص تفاهم نامه فی مابین هر دو دستگاه برگزار شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان همدان افزود: در این جلسه ضمن بررسی مفاد تفاهم نامه نامبرده و بررسی دستورالعمل و شیوه نامه های مربوطه قرار شد مطابق مفاد تفاهم نامه ، مرکز خدمات حوزه های علمیه و بنیاد مسکن استان وظایف محوله را با تسریع و دقت لازم به انجام برسانند .

عبدالملکی بیان کرد: همچنین لیست اسامی متقاضیان مسکن طلاب در روستاها از سوی نماینده مرکز خدمات حوزه های علمیه به حوزه اموربازسازی و مسکن روستایی در قالب لوح فشرده واگذار شد تا در اولین اقدام و طی امروز سهمیه شهرستانها با توجه به برش شهرستانی که مرکز خدمات در نظر دارد در سامانه های مربوطه ثبت گردد.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن آمادگی دارد تا هماهنگی های لازم در این خصوص را امروز انجام دهد و از فردا پذیرش متقاضیان مطابق تفاهم نامه در سطح استان قابل اجراست.

عبدالملکی افزود: متقاضیان می توانند از تاریخ 22 مهر ماه امسال به ادارات بنیاد مسکن در شهرستانها مراجعه و خدمات دریافت نمایند .