برگزاری جلسه در خصوص ورزش فرسفج در تویسرکان

جلسه ای در خصوص ورزش فرسفج در فرمانداری تویسرکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان, روز گذشته جلسه ای در خصوص مسائل و مشکلات ورزش شهر فرسفج با حضور دکتر حسینی فرماندار شهرستان تویسرکان ، دکتر مفتح نماینده مجلس شورای اسلامی، خانم صلح میرزایی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، شایسته رئیس اداره ورزش و جوانان، همیوند رئیس هیئت وزنه برداری استان همدان، در محل فرمانداری تویسرکان برگزار شد.

ابتدای جلسه همیوند درخواست ها، مسائل و مشکلات شهر فرسفج و همچنین شهر سرکان را عنوان کرد، وی گفت: برای راه اندازی رشته وزنه برداری در شهر های فرسفج و سرکان نیازمند حمایت های مالی هستیم.

پس از آن شایسته توضیحاتی را در خصوص ورزش شهر فرسفج بیان کرد و مشکلاتی نظیر نداشتن مکانی جهت ایجاد نمایندگی و مسائل دیگر را مطرح کرد.

در ادامه دکتر حسینی به بیان مواردی در خصوص ورزش شهرستان تویسرکان پرداخت و گفت: شهرستان تویسرکان دارای 48 هیئت ورزشی است ایشان قول مساعد داد که همکاری لازم با اداره ورزش و جوانان در خصوص هیئت های ورزشی و ایجاد نمایندگی فرسفج صورت گیرد.

در پایان دکتر مفتح ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفت و تاکید کرد: باید به ورزش تویسرکان توجه ویژه شود، ورزش فرسفج دارای ظرفیت های بالقوه است و برای به فعلیت درآوردن آنها باید اقدامات لازم انجام شود.

پس از جلسه از سالن ورزشی شهر فرسفج با هدف پیگیری و برطرف شدن موانع و مشکلات این سالن با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت وزنه برداری بازدید به عمل آمد.