بازار قهرمانی معنویات راکد است

گروه ورزش: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه قهرمان اصلی قهرمانی معنوی است، گفت: متاسفانه فعلا بازار آن راکد است اما اگر قهرمانی معنوی اتفاق افتد غوغا و طوفان می کند.     به گزارش “فردای همدان”، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در همایش تجلیل از ورزشکاران و […]

گروه ورزش: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه قهرمان اصلی قهرمانی معنوی است، گفت: متاسفانه فعلا بازار آن راکد است اما اگر قهرمانی معنوی اتفاق افتد غوغا و طوفان می کند.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در همایش تجلیل از ورزشکاران و بدرقه المپیکی های استان با بیان اینکه انسان فوق العاده قدرتمند و نیرومند است، اظهار داشت: همچنین اگر تصمیم و اراده داشته باشد خیلی از کارهای عظیم را می تواند انجام دهد.

امام جمعه همدان افزود: انسان هایی که از هوش و استعداد و خلاقیت خود استفاده نمی کنند به خود، جامعه و کشورشان ظلم می کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ها قهرمان دوست هستند و دوست دارند که قهرمان و ورزشکار داشته باشند، گفت: چون دنیا، دنیای مادیات است قهرمانی ها نیز به قهرمانی های مادی محدود شده اند.

آیت الله محمدی با بیان اینکه قهرمان اصلی قهرمانی معنوی است، گفت: متاسفانه فعلا بازار آن راکد است اما اگر قهرمانی معنوی اتفاق افتد غوغا و طوفان می کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه قهرمان اصلی کسی است که بر نفسش غلبه داشته باشد، عنوان کرد: همچنین مدیری که توانایی جابجایی میلیون ها تومان پول را دارد ولی این کار را نمی کند، قهرمان واقعی است.