رسانه‌ها مردم را به خدمتگزاري مسئولان اميدوار کنند

استاندار همدان گفت: همه مسئولان بايد مردم را به خدمتگزاري اميدوار کنند و اين مهم جز با همت و کمک رسانه ها اتفاق نمي افتد.     به گزارش “فردای همدان”، محمد ناصر نيکبخت، در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان همدان با بيان اينکه رسانه ها در تنوير افکار عمومي و اطلاع رساني […]

استاندار همدان گفت: همه مسئولان بايد مردم را به خدمتگزاري اميدوار کنند و اين مهم جز با همت و کمک رسانه ها اتفاق نمي افتد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، محمد ناصر نيکبخت، در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان همدان با بيان اينکه رسانه ها در تنوير افکار عمومي و اطلاع رساني شفاف بر مردم نقش بسزايي دارند افزود: مطبوعات بايد در اطلاع رساني درست و شفاف تلاش کرده و از اخبار کذب و غلط پرهيز کنند.

وي با بيان اينکه يکي از رسانه ها در اطلاع رساني جلسه ستاد تسهيل هفته گذشته بانکهاي استان را زير سوال برده بود، افزود: من از همه بانک هاي استان به جز يک بانک خصوصي رضايت دارم، اما تيتر خبري يکي از رسانه ها اين گونه بود که ، بانکها نارضايتي اجتماعي به وجود آورده اند.

وي ادامه داد: اين نوع تيترها اقتصاد مقاومتي را هوا مي کند و هم موجب نارضايتي بانکها مي شود که جاي گله دارد.

استاندار همدان همچنين با تاکيد بر رفع موانع توليد در استان ادامه داد: مشکلات بسياري از واحدها برطرف شده است و پس از رفع موانع توليد بايد بر صادرات محصولات توليدي در استان تمرکز کرد.

نيکبخت افزود: بايد با افزايش کيفيت و بازاريابي محصولات در کشورهاي هدف از رکود دوباره بازار و تعطيلي واحدهاي توليدي ممانعت کرد.

وي با تاکيد بر فرمانداران نسبت به بررسي واحدهاي توليدي شهرستان افزود: فرمانداران در جلسات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد گزارشي از روند واحدهاي توليدي ارايه دهند.

وي همچنين باانتقاد از پرداخت نشدن تسهيلات به طرح هاي روستايي از صندوق کارآفريني ادامه داد: حدود دو سال از مصوبات طرح هاي روستايي مي گذرد اما تاکنون هيچ تسهيلاتي به طرحهاي روستايي پرداخت نشده است و با موانعي که بر سر راه است ،اميدي بر پرداخت تسهيلات ندارم.

استاندار همدان تصريح کرد: قوانين دست و پا گير اين صندوق، طرحهاي روستايي و مشارکتي روستاها را گويي طلسم کرده است.

وي همچنين با بيان اينکه فضاي کسب و کار در کشور رو به بهبودي است ادامه داد: رتبه ايران در اين بخش 35 پله ارتقا يافته و از پله 152 در سال 92 به پله 117 در سال 95 رسيده است.