آغاز ثبت نام کنکور سراسری از ساعت 17

باشگاه مخاطبان: مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور جزییات ثبت نام کنکور سراسری سال 96 را تشریح کرد. به گزارش “فردای همدان”، حسین توکلی، درباره جزییات ثبت نام آزمون سراسری گفت: ثبت نام آزمون سراسر سال 96  به پذیرش دوره‌های‌ روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ […]

باشگاه مخاطبان: مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور جزییات ثبت نام کنکور سراسری سال 96 را تشریح کرد.

به گزارش “فردای همدان”، حسین توکلی، درباره جزییات ثبت نام آزمون سراسری گفت: ثبت نام آزمون سراسر سال 96  به پذیرش دوره‌های‌ روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و دانشگاه آزاد اسلامی از امروز 19 بهمن ماه ساعت 17 آغاز می شود.

وی افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور از امروز 19 بهمن ماه تا روز 28 بهمن ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: دفترچه راهنما از ساعت 14 امروز بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای ثبت نام ضرورت دارد داوطلبان  در مهلت تعیین شده و ضمن مطالعه دفترچه ثبت نام و اطلاعیه منتشرشده با رعایت ظوابط  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به پرداخت هزینه ثبت نام گفت: پرداخت هزینه ثبت نام  آزمون سراسری اینترنتی است، داوطلبان با کارت شبکه شتاب و با مراجعه به سایت سازمان سنجش با پرداخت 200 هزار ریال  می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد:  داوطلبانی که تمایل دارند از خدمات دریافت پیامک استفاده کنند مبلغ 5 هزار ریال باید پرداخت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور بیان کرد: در آزمون سراسر سال 96 همانند آزمون سراسری سال 95 هر یک از داوطلبان گروه های مختلف می توانند با پرداخت هزینه 20 هزار تومان هنر و زبان های خارجه را نیز انتخاب کنند.

وی بیان کرد: داوطلبی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی باشد، لازم است نسبت به پرداخت مبلغ 102 هزار ریال دیگر نیز اقدام و اطلاعات کارت اعتباری را دریافت کند.

به گفته ی سازمان سنجش و آموزش کشور کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 12 تا 14 تیرماه سال 96 توزیع می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان گفت: آزمون سراسری سال 96 در روزهای 15 و 16 تیرماه برگزار می شود.

انتهای پیام/