نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
باشگاه مخاطبان: آمار سازمان گردشگری ملی چین نشان میدهد که در جریان تعطیلات یک هفتهای عید بهار (سال نو به تقویم کشاورزی چین) درآمد گردشگری حاصله برای این کشور به 61 میلیارد و 700 میلیون دلار رسیده است. به گزارش “فردای همدان” و بر اساس آمار ارائه شده، شمار کسانی که در این مدت به […]
باشگاه مخاطبان: آمار سازمان گردشگری ملی چین نشان میدهد که در جریان تعطیلات یک هفتهای عید بهار (سال نو به تقویم کشاورزی چین) درآمد گردشگری حاصله برای این کشور به 61 میلیارد و 700 میلیون دلار رسیده است.
به گزارش “فردای همدان” و بر اساس آمار ارائه شده، شمار کسانی که در این مدت به مسافرت رفتهاند به مراتب بیش از سال گذشته بوده و درآمد بدست آمده صنعت گردشگری کشور چین هم در مقایسه با تعطیلات طلایی (عبد بهار) قبلی 15.9 درصد فزونی یافته است.
بر اساس گزارش ها، در طول این یک هفته ۳۴۴ میلیون سفر گردشی توسط گردشگران چینی صورت گرفته که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل نشان دهنده رشد 13.8 درصدی است.این در شرایطی است که تنها در همین مدت شش میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از مردم چین سفر خارجی رفته اند که هفت درصد بیشتر از تعطیلات عید بهار قبلی بود.
تنها در روز اول تعطیلات مصادف با ۲۷ ژانویه (8 بهمن ماه) ۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار سفر گردشی در چین به ثبت رسید که نزدیک به ۱۰ و نیم درصد بیشتر از سال قبل بود.همچنین درآمد صنعت گردشگری چین در سال ۲۰۱۶ میلادی به سه هزار ۹۰۰ میلیارد یوان (هر دلار معادل شش ممیز ۸۵ یوان) رسید که پیش بینی مسئولان گردشگری چین برای سال ۲۰۲۰ میلادی، نزدیک به هفت هزار میلیارد یوان است.
بر اساس برنامه پنج ساله دولت مرکزی چین، صنعت گردشگری در آینده یکی از اصلی ترین محرکه های اقتصادی چین به جای صادرات و سرمایه گذاری خواهد بود.پیش بینی شده است که میزان سرمایه گذاری برای رشد این صنعت تا سال ۲۰۲۰ میلادی به 2 هزار میلیارد یوان برسد و ۱۲ درصد از رشد تولید ناخالص داخلی چین از صنعت گردشگری خواهد بود.
انتهای پیام/