مراسم جشن بزرگ کارگری در همدان برگزار می‎شود

گروه جامعه: رئیس کمیته کارگری و کارفرمایی دهه فجراستان همدان گفت: مراسم جشن بزرگ کارگری روز دوشنبه 18 بهمن ماه در همدان برگزار می شود. به گزارش “فردای همدان”، دکتر احمد توصیفیان در جمع کارشناسان و روسای ستادی اداره کل  بمناسبت فرا رسیدن دهه فجر گفت: در تاریخ هر کشوری روزهایی درخشان و سرنوشت ساز […]

گروه جامعه: رئیس کمیته کارگری و کارفرمایی دهه فجراستان همدان گفت: مراسم جشن بزرگ کارگری روز دوشنبه 18 بهمن ماه در همدان برگزار می شود.

به گزارش “فردای همدان”، دکتر احمد توصیفیان در جمع کارشناسان و روسای ستادی اداره کل  بمناسبت فرا رسیدن دهه فجر گفت: در تاریخ هر کشوری روزهایی درخشان و سرنوشت ساز وجود دارد که موجب بالندگی و افتخار آن سرزمین به شمار می‌آید.

وی افزود: برای همه ما ایرانیان روز ۲۲ بهمن یکی از روزهای مهم و ماندگار و حماسه ساز و غرور آفرین است که در تاریخ کشور ثبت شده است.

دکتر توصیفیان یادآورشد: جشن‌های سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز در شرایطی در جای جای کشور برگزار می‌شود که تمام تجهیزات و امکانات مادی و نیروی انسانی استکبار در مقابله با پیشرفت و توسعه  ایران اسلامی به کار گرفته شده است.

رئیس کمیته کارگری وکارفرمایی دهه مبارک فجر استان همدان افزود: این ملت ایستادگی و شرف خود را مرهون بنیان گذار نظام  مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب و همچنین خون پاک شهیدان می‌داند و با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد زد.

وی تاکید کرد: دهه  مبارک فجر دهه تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن، با نثار جان خود ایفای نقش کردند.

رئیس کمیته کارگری وکارفرمایی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان همدان گفت: مراسم جشن بزرگ کارگری روز دوشنبه 18 بهمن ماه با تلاش اعضاء کمیته و حضور کارگران، کارفرمایان وخانواده های محترمشان درمحل سالن مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران واقع در فلکه مدرس از ساعت 15 لغایت 30/17 با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.