نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش فردای همدان، مهرداد آهکی اظهار داشت: با عنایت به بررسیهای میدانی و نظرسنجیهای صورت گرفته از مسافران در طرح نوروزی و همچنین تعطیلات عید سعید فطر سال ۱۴۰۳ و همچنین نظرسنجیهای صورت گرفته از سایر خدمات گیرندگان در بخش حملونقل برون شهری مسافر جادهای از طریق رانندگان، مسافران و روزهدارانی که به استان همدان سفر کردند، اداره کل راهداری استان همدان توانست در بخش مسافری بالغ بر ۹۷ درصد رضایتمندی را کسب کند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان با بیان اینکه این آمار ارزشمند در رضایتمندی مسافران جز با تلاش شبانهروزی همکاران ما در دو بخش راهداری و حملونقل جادهای به دست نمیآمد، افزود: اقدامات بخش راهداری در این حوزه شامل نگهداری زیرساختها و راهها میشود، جاده باید سالم، تمیز و ایمن باشد که این مسئله هم از حیث نگهداری و کیفیت آسفالت مهم است و هم از نظر تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی که مسافر بتوانند به راحتی طی طریق کند.
وی با اشاره به اینکه همچنین این امر با تعامل خوب با انجمنهای صنفی و شرکتهای مسافربری استان محقق شد، بیان کرد: از طرفی رابطه تنگاتنگ ما با پلیس راهور و وظیفه ذاتی که ما به تنهایی یا به صورت مشترک با این نهاد بر عهده داریم باعث شده است که بیشترین خدماترسانی در جاده ها و همچنین ضریب رضایتمندی ارزشمند بالغ بر ۹۷ درصد را داشته باشیم.
گفتنی است؛ تعداد کل ناوگان مسافری استان همدان بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه از انواع اتوبوس، مینیبوس و سواری است و همچنین دو هزار و ۴۰ راننده دارای کارت هوشمند ناوگان مسافربری هستند.