کمبود شکر نداریم

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تأمین و توزیع شکر مورد نیاز در استان خبر داد و گفت: در روند توزیع شکر کمبود و مشکلی در استان همدان نداریم.

به گزارش فردای همدان، مصطفی ترکمان با بیان اینکه جهادکشاورزی استان آمادگی رفع نیاز شکر شهرستان‌ها را نیز دارد، اظهار داشت: با همکاری اداره غله و کارخانه قند، شکر مورد نیاز در اختیار مباشران در سطح استان قرار می‌گیرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: نیاز شکر صنف، صنعت و خانوار در استان با قیمت پایین‌تر از برخی استان‌های دیگر تأمین شده و در حال توزیع است.

وی با تأکید بر اینکه در ۴۰ روز پایانی سال گذشته بیش از ۶۰۰۰ تن شکر در استان توزیع شده است، ادامه داد: ۲۸۳۰ تن شکر نیز از طریق سامانه بازارگاه بین متقاضیان صنف و صنعت توزیع شد.

ترکمان با اشاره به اینکه نیاز استان در حوزه شکر همچون سایر اقلام اساسی تأمین شده است، گفت: شهرستان‌ها به منظور دریافت سهمیه سامانه بازارگاه به استان مباشر معرفی کردند تا از سهمیه لازم برخوردار شوند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تأکید بر این که کمبودی در این حوزه در بازار وجود ندارد، مطرح کرد: این مهم با همکاری معاونت اقتصادی استانداری، صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه قنادان، اتاق اصناف و همکاران سازمان جهادکشاورزی انجام شده است.