معاون استاندار همدان خبر داد:

تعيين تكاليف دستگاه‌های اقتصادی استان در راستای جهش توليد با مشاركت مردم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به تعيين تكاليف دستگاههای اقتصادی استان در راستای جهش توليد با مشاركت مردم، گفت: ستاد تحقق‌بخشی شعار سال در استان همدان تشکیل می‌شود.

به گزارش فردای همدان، سید مجتبی حسینی در نخستین جلسه‌ برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاههای اقتصادی استان همدان در سال جدید، اظهار داشت: ٣٥ مأموريت و پروژه مرتبط با تحقق شعار سال توسط معاونت اقتصادی استانداری برای ٣٥ دستگاه دولتی و نهاد اجرايی اقتصادی استان تعيين شده كه ابلاغ می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تاکید بر اینکه به دستور استاندار به‌زودی ستاد تحقق‌بخشی شعار سال تشكيل می‌شود، افزود: دستگاههای اقتصادی استان مكلفند تا ٢٠ فروردين‌ماه سال‌جاری پيشنهادات و برنامه‌های عملياتی خلاقانه و نوآورانه خود را به منظور تحقق شعار سال به استانداری ارسال نمايند.

وی با بیان اینکه عملكرد و پيشرفت برنامه‌ی دستگاههای اقتصادی استان به صورت مستمر ارزيابی می‌شود، عنوان کرد: تكريم ارباب رجوع و افزايش رضايتمندی مردم از دستگاههای اجرايی و بانكها باید بيش از گذشته در دستور كار قرار گيرد.

حسینی ادامه داد: مشاركت مردم در اقتصاد بايد با اقناع‌سازی و شفافيت كامل دنبال شود تا با اطمينان خاطر از سوی مردم استقبال گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: باید با آموزش و آگاهی‌بخشی به سمتی حركت كنيم که بتوانیم جهش توليد و رشد اقتصادی پویا و مولد را با کمک مردم در استان همدان شاهد باشیم.