جابه جایی ۶۷ هزار مسافر از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در همدان

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از جابه جایی ۶۷ هزار مسافر از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ از مبدا استان همدان به اقصی نقاط کشور خبر داد.

به گزارش فردای همدان، محمد سرگزی گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ شصت و هفت هزار مسافر در قالب ۸ هزار سفر از مبدا استان همدان به سایر شهرهای کشور جابه جا شده اند که نسبت مدت مشابه پارسال حدود ۹ در کاهش سفرهای نوروزی را شاهد هستیم که دلیل آن همزمان شده تعطیلات نوروزی با ایام ماه رمضان می باشد.

وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی ۶ نفر بصورت مستمر در پایانه های مسافری استان همدان حضور دارند و ۱۵ نفر دیگر از همکاران این اداره کل در محل پاسگاه پلیس راههای استان بصورت دوره ای حضور دارند و مشغول کنترل موارد ایمنی ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری هستند.

سرگزی با اشاره به ایام ماه رمضان خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم با انجمن های صنفی مسافری انجام شده تا در ساعات افطار پذیرایی مختصری از مسافران داشته باشند و مسافران گرامی هم میتوانند هرگونه شکایات، انتقاد و پیشنهاد خود را در موارد حوزه مسافری از طریق سامانه ۱۴۱ در میان بگذارند تا در اسرع وقت نسبت به این نظرات رسیدگی شود.