فرماندار خبر داد؛

برپایی ۲۰ ایستگاه و ۱۰ بازارچه توزیع میوه در شهر همدان

فرماندار همدان از تأمین کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان و روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: تأمین کالاهای اساسی و نظارت بر بازار با قوت انجام می‌شود.

به گزارش فردای همدان، مسلم مخفی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان، با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان و سال جدید، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی از ماه‌های گذشته در زمینه تأمین اقلام ضروری و مصرفی مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی با اشاره به برپایی ۲۰ ایستگاه و ۱۰ بازارچه توزیع میوه در سطح شهر همدان، تصریح کرد: در این مراکز سیب، پرتقال، خرما و برخی اقلام دیگر به قیمت مناسب و کیفیت خوب توزیع می‌شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه روزانه در شهر همدان بیش از ۲۵۰ تن مرغ کشتار می‌شود در حالیکه نیاز همدان ۱۲۰ تن است، افزود: جوجه‌ریزی به اندازه کافی انجام شده و مشکلی در تأمین گوشت مرغ وجود ندارد.

مخفی از برنامه‌ریزی و نظارت دستگاه‌های متولی در قالب گشت‌های مشترک برای نظارت بر بازار خبر داد و یادآور شد: مأموران تعزیرات حکومتی در سطح شهر همدان حضور دارند تا مردم بتوانند به راحتی شکایت و نقطه‌نظرات خود را اعلام کنند.

وی از جهادکشاورزی و اتحادیه گوشت گوسفندی خواست تا پیگیری بیشتری برای توزیع گوشت قرمز منجمد و گرم با قیمت دولتی در همدان داشته باشند و خاطرنشان کرد: اکثر کسبه و اصناف نسبت به رعایت قوانین کوشا هستند اما در زمینه متخلفان در بازار برخورد جدی و بدون اغماض انجام خواهد شد.