تمامی برنامه کودی ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی برای استان محقق شد

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اعلام این خبر گفت: با ابلاغ برنامه 120 هزار تنی انواع کودهای کشاورزی توسط وزارت جهاد کشاورزی برای استان همدان در سال 1402، صد در صد برنامه ابلاغی محقق و کود مورد نیاز کشت های استان تأمین، تدارک و توزیع شد.

به گزارش فردای همدان، بهروز الیاسی اظهار داشت: برنامه ابلاغی توسط سازمان جهاد کشاورزی طبق سطح زیر کشت و نوع محصول تولیدی هر شهرستان سهمیه بندی می شود و جهت توزیع به این شرکت ارسال می گردد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان افزود: این شرکت نیز با کمک 94 کارگزار و عامل فروشی که در تمامی نقاط استان دارد کودهای مورد نیاز کشاورزان را در نزدیک ترین فاصله ممکن در اختیارشان قرار می دهد.

وی بیان کرد: از مقدار 120 هزار تن برنامه ابلاغی کودهای پایه کشاورزی برای استان به تفکیک حـــدود 94 هزار تن ازته ، 20 هزار تن فسفاته و 6 هزار تن پتاسه را شامل میشود که تمامی برنامه کودی محقق و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

الیاسی در پایان امنیت غذایی مردم را در گرو تغذیه بهینه گیاهی دانست و خاطرنشان کرد: با تغذیه به موقع گیاه و افزایش بهره وری امنیت غذایی کشور تامین می گردد که مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بطور شبانه روزی در راستای تحقق این مهم در تلاش است.