خدمات مورد نیاز به مسافران نوروزی با رعایت شئونات و حرمت ماه رمضان ارائه می‌شود

فرماندار کبودراهنگ گفت: خدمات مورد نیاز بخش گردشگری به مسافران در این شهرستان با توجه به تقارن تعطیلات پایانی امسال و نوروز ۱۴۰۳ با رعایت شئونات و حرمت ماه مبارک رمضان به مسافران ارائه خواهد شد.

به گزارش فردای همدان، مسلم غلامی در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر کبودراهنگ، اظهار کرد: شهرستان کبودراهنگ با داشتن جاذبه‌های گردشگری چون غارعلیصدر و تالاب شیرین‌سو و ۲۳۸ جاذبه ثبت شده همواره مقصد مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است که در همین رابطه این شهرستان برای میزبانی از گردشگران در آمادگی کامل قرار دارد.

وی ادامه داد: همه ادارات خدمات‌رسان و مسئولان ستاد از هم‌اکنون نسبت به آماده کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی، برنامه‌ریزی و اقدام لازم را داشته باشند.

غلامی با بیان اینکه در همین راستا یک نمازخانه بین‌راهی و خانه بوم‌گردی در مسیر غارعلیصدر احداث شده است، تصریح کرد: اکیپ‌های پزشکی، هلال احمر، انتظامی، کمپینگ گردشگری و راهنما در مبادی ورودی و خروجی و نقاط مختلف شهرستان به صورت ثابت و سیار مستقر خواهند شد.

وی یادآور شد: نیاز است تا همه دستگاه‌های ذی‌ربط و عضو ستاد خدمات سفر فضا و زیرساخت‌ها را به‌گونه‌ای آماده کنند تا مسافران و گردشگران با کمال آرامش و امنیت از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان به‌صورت بهینه استفاده کنند و دغدغه‌ای برای حضور در این شهرستان نداشته باشند.

غلامی گفت: ساماندهی خودپرداز بانک‌ها، نظارت بر عرضه کالا و خدمات، نظارت بر بهداشت بر تولید و فروش موادغذایی و ساماندهی تیم‌های امدادونجات در مناطق گردشگری از برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام تعطیلات نوروز امسال است.