نصب ۱۸ کیلومتر حفاظ میانی طی ۱۰ ماهه سال جاری در جاده های همدان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای ۱۸ کیلومتر حفاظ میانی بتنی طی ۱۰ ماهه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی گفت: به منظور ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان همدان عملیات نصب حفاظ میانی بتنی ( نیوجرسی) در نقاط از قبل مشخص شده توسط ۲ اکیپ امانی و پیمانی در حال اجرا می باشد که از ابتدای سال تاکنون ۱۸ کیلومتر نیوجرسی در جاده های استان نصب شده است.

وی ادامه داد: بنا بر آمار پلیس راه و نتایج به دست آماده نصب حفاظ میانی نیوجرسی نقش بسیار موثری در کاهش تصادفات رخ به رخ جاده ای، تلفات و خسارات مالی در حوادث رانندگی را داشته است و طبق اعلام پلیس راه استان این محورهای جزء ایمن ترین محورهای همدان محسوب می شوند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: پروژه نصب نیوجرسی در محورهای:همدان-تهران،گنجنامه-تویسرکان،نهاوند-فیروزان، تویسرکان-کنگاور فعال است. یکی از اهداف اصلی این اداره کل ارتقاء ایمنی محورهای استان با نصب حفاظ بتنی بویژه در محورهای دوخطه می باشد که در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز این مهم محقق خواهد شد.

️آهکی در پایان گفت: بمنظور ارتقاء ایمنی محورهای استان علاوه بر نصب نیوجرسی به طور هم زمان نیز عملیات نصب سیستم های روشنایی نیز در حال انجام می باشد.