پیگیر ايجاد و تثبيت مشاغل پايدار در استان هستيم

معاون استاندار همدان با بیان اینکه ساماندهی حوزه اشتغال استان در دستور كار قرار دارد، گفت: پیگیر ايجاد و تثبيت مشاغل پايدار در استان هستيم.

به گزارش فردای همدان، دکتر سیدمجتبی حسینی در جلسه‌ی هماهنگی آغاز به کار مجمع خیرین اشتغال و کارآفرینی استان، اظهار داشت: سامانه “كاراينجا” به عنوان پنجره واحد جستجوی شغل و ساماندهی مشاغل استان راه اندازی شده است كه بزودی در دسترس مردم عزيز استان قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان افزود: یکی از ارکان اصلی حوزه اقتصاد، اشتغالزایی پايدار است که باید مورد توجه متوليان باشد.

وی بیان کرد: حسب دستور استاندار محترم همدان، هدف اصلی ما در اين حوزه ایجاد اشتغال پایدار و كاهش ‌نرخ بیکاری است.

حسینی ادامه داد: سفال، چرم و کشمش سه زنجیره ارزش فعلي استان هستند كه به دنبال تكميل عناصر و خلق ارزش افزوده بيشتر در اين زنجيره‌ها و افزودن زنجيره‌های ارزش ديگر هستيم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان عنوان کرد: کارجویان و کارفرمایان پس از ثبت نام در این سامانه به صورت هوشمند به یکدیگر ارتباط داده می‌شوند.

وی در ادامه گفت: نقش كاريابی‌های استان نيز در سامانه لحاظ شده است و نگرانی از اين بابت وجود ندارد.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه «کاراینجا» درحال دریافت فرصت‌های شغلی کارفرمایان است و در هفته آتی برای جستجوی شغل توسط کارجویان نیز در دسترس قرار می‌گیرد.