نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهرستان ملایر هرچه سریع‌تر پیگیری شود

استاندار همدان گفت: نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهرستان ملایر هرچه سریع‌تر پیگیری شود تا واحدهای معدنی و تولیدی شهرک صنعتی به تناسب ظرفیت‌ها و امکانات، بتوانند از آن بهره برداری کنند.


به گزارش خبرنگار فردای همدان، سعید شاهرخی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان ملایر که با هدف بازدید از واحدهای تولیدی معدنی شهرک صنعتی امام رضا(ع) واقع در جوکار انجام شد، ضمن‌تقدیر و تشکر از سرمایه گذاران بخش خصوصی به‌ویژه شرکت آهن و سیاسی آذرخش، اظهار کرد: در ادامه سلسله بازدیدها که در راستای حمایت از تولید و تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام شده، با هیئت موثری از مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای مانع‌زدایی‌ها از شهرک صنعتی امام رضا(ع) و واحدهای تولیدی زیرمجموعه، بازدید شد.

استاندار همدان افزود: محدودیت‌ها موانع و درخواست‌های سرمایه‌داران بخش خصوصی شهرک صنعتی جوکار، به مدیران مربوطه ابلاغ و پیگیری خواهند شد.

وی در ادامه گفت: بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی در استان همدان در حال ساخت و اجرا هستند.

شاهرخی بیان کرد: بدون شک توسعه همه‌جانبه استان همدان، مدیون تلاش‌ها و فعالیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

استاندار همدان گفت: سیاست دولت و دستگاه‌های اجرایی بسترسازی برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم و قابل توجه عزم و اراده ملی در حوزه تولید مجموعه فروسیلیس استان همدان در شهرک صنعتی امام رضا (ع) در جوکار ملایر است.

شاهرخی اظهار کرد: مسائل و مشکلاتی که توسط مدیران عامل این واحدهای تولیدی ارائه شدند، به‌صورت ویژه تا حل شدن و رفع آن‌ها پیگری و اطلاع‌رسانی خواهند شد.

استاندار همدان افزود: با همراهی و همکاری برق استان، مشکل خاصی در جهت تامین برق واحدهای تولیدی شهرک صنعتی امام‌رضا(ع) وجود ندارد.

وی بیان کرد: نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهرستان ملایر هرچه سریع‌تر پیگیر شود تا واحدهای معدنی و تولیدی شهرک صنعتی به تناسب ظرفیت‌ها و امکانات، بتوانند از آن بهره برداری کنند.

شاهرخی ادامه داد: ضمن رعایت کلیه قوانین زیست‌محیطی در شهرک صنعتی جوکار، می‌توان از این ظرفیت‌های واحدهای تولیدی این شهرک، در راستای توسعه استان به‌ویژه شهرستان ملایر و جوکار استفاده برد.

استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: با تکمیل دیگر واحدهای صنعتی شهرک صنعتی امام رضا(ع) این امکان وجود دارد که برای بیش از ۴هزار نفر فرصت اشتغال ایجاد شود.