اجرای مانور یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی همدان در آستانه نوروز

مانور اعزام نیروهای حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان صبح امروز با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان ، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان وفرماندهی یگان حفاظت از اراضی اداره کل آغاز شد. به گزارش فردای همدان، “مهندس حسن ربانی ارشد” در حاشیه این مراسم ضمن تبریک سال جدیدعنوان […]

مانور اعزام نیروهای حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان صبح امروز با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان ، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان وفرماندهی یگان حفاظت از اراضی اداره کل آغاز شد.
به گزارش فردای همدان، “مهندس حسن ربانی ارشد” در حاشیه این مراسم ضمن تبریک سال جدیدعنوان کرد: ضرورت تشکیل یگان حفاظت ازاراضی سازمان زمین و مسکن از سال‌های گذشته احساس می‌شد و بالاخره این یگان با اقتدار و قدرت از سال 94 کار خود را به صورت رسمی آغاز نمود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در ادامه بیان کرد: یگان حفاظت از اراضی اداره کل با امکاناتی که تجهیز نموده اجازه تعدی به اراضی دولتی حتی به اندازه یک سانتی‌متر را هم نخواهد داد و چه در ایام نوروز و چه در سایر ایام سال هر لحظه از اراضی دولتی حفاظت و حراست خواهد نمود که در این امر اداره کل منابع طبیعی نقش مهمی در کمک به این اداره کل خواهد داشت.

وی افزود: با تشکیل و گشت‌های مداوم این یگان افراد سودجو حتی به فکر سوداگری از اراضی بیت‌المال هم نخواهند افتاد.

مهندس ربانی ارشد خاطر نشان کرد : از ابتدای تشکیل یگان حدود 104 هکتار رفع تصرف از اراضی دولت به بیت المال اعاده شده که ارزش تقریبی آن بیش از 143 میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: این یگان به صورت 24 ساعته در دو شیفت در تمامی ایام سال و به ویژه در نوروز گشت زنی داشته و از اراضی ملی و دولتی حفاظت می نماید.

مهندس ربانی خاطرنشان کرد: امیدواریم هر شهروند برای برخورد با افراد سودجو و حفظ منابع ملی و دولتی به عنوان اموالی که متعلق به همه مردم است یک نیروی حفاظت از اراضی باشد.

وی در پایان از همشهریان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به حریم راه‌ها و اراضی دولتی و ساخت‌وساز غیرقانونی مراتب را به شماره تلفن‌ 38261140 اطلاع دهند.

وی همچنین از همشهریان تقاضا کرد که اگر زمینی را در محدوده شهر و باغات خریداری نمودند جهت صحت و سقم اسناد ارائه شده ملک حتما به حوزه املاک راه و شهرسازی مراجعه و استعلام نمایند.