برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی منطقه 6 بانوان در همدان

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مسابقات دوومیدانی و جودو المپیاد استعدادهای برتر ورزشی منطقه 6 بانوان کشور به میزبانی همدان برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” معصومه پیردهقان با اعلام این مطلب گفت: نشست هماهنگی الپیاد استعدادهای برتر بانوان منطقه 6 کشور با حضور استانهای کرمانشاه، […]

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مسابقات دوومیدانی و جودو المپیاد استعدادهای برتر ورزشی منطقه 6 بانوان کشور به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” معصومه پیردهقان با اعلام این مطلب گفت: نشست هماهنگی الپیاد استعدادهای برتر بانوان منطقه 6 کشور با حضور استانهای کرمانشاه، همدان، کردستان و ایلام برگزار شد.
وی افزود: در این نشست مقرر شد مسابقات دوومیدانی و جودو به میزبانی همدان و مسابقات فوتسال و تکواندو در کرمانشاه برگزار شود.
رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: همچنین مسابقات وزنه برداری و تنیس روی میز در کردستان و مسابقات فوتبال و کاراته در ایلام برگزار می شود.
وی افزود: این رقابتها طی روزهای دوم و سوم اسفندماه در چهار استان غربی کشور برگزار می شود و نفرات برتر مسابقات به المپیاد کشوری که سال 98 برگزار می شود اعزام خواهند شد.
معصومه پیردهقان افزود: این المپیاد با هدف جذب، کشف و پرورش استعدادهای ورزشی، بهره مندی حداکثری از ظرفیت های استان ها و تقویت تیم های ملی برای حضوری قدرتمند در المپیک 2022 جوانان برگزار می شود.
وی گفت: در رشته های ورزشی دیگر به میزبانی سایر استان های کشور برگزار خواهد شد و ورزشکاران استان همدان هم به آنها اعزام خواهند شد.