تبریک مدیر کل ورزش و جوانان استان به مناسبت روز خبرنگار

گروه ورزش: رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به راویان اخبار و تلاشگران عرصه رسانه تبریک گفت.       به گزارش”فردای همدان”، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به مناسب فرارسیدن روز خبرنگار طی پیامی این روز را به زحمتکشان عرصه خبررسانی تبریک […]

گروه ورزش: رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به راویان اخبار و تلاشگران عرصه رسانه تبریک گفت.

 

 

 

به گزارش”فردای همدان”، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به مناسب فرارسیدن روز خبرنگار طی پیامی این روز را به زحمتکشان عرصه خبررسانی تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است؛

در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام می برند، قطعا نقش خبرنگار به عنوان واسطه ی موثر اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار ناشدنی است.

در دنیای کنونی به دلیل حضور فن آوری های ارتباطیِ پیشرفته و متعدد دست یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف به سهولت امکان پذیر است اما آنچه در این مسیر می تواند فراهم ساز کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان گردد تنها از طریق خبرنگارانی متعهد، متخصص و درست کار میسر خواهد بود. خبرنگاران به عنوان مهره های اساسی آگاهی بخشی باید با کنکاش فراوان، به واقعیت مسائل روز پی برده و آن را به افکار عمومی انتقال دهند.

اهمیت خبر و انتقال آن در جامعه ی اسلامی بدان اندازه است که در قرآن كريم از این امر به عنوان يك كتاب خواندني ذكر شده است و ظهور انسان در عرصه حيات و برپايي روز قيامت و حسابرسي به اعمال وی را يك خبر بزرگ قلمداد مي كند. و چه بسا قرآن كريم برخي از پيشگويي هاي خبري سخن به میان آورده است كه در آینده عيناً به وقوع پیوسته است که از مصادیق آن می توان به سوره ی روم و آیه ی(قد غلبت الرّوم في ادني الارض) اشاره نمود.

طرح این مسایل از آن رو ست که خبر و اطلاع رسانی سالم رابه عنوان مهم ترین رسالت خبرنگاران را در جامعه قلمداد نماید و جایگاه خبر نگار را به عنوان عنصر اساسی این فرآیند، قابل ملاحظه و در خور تامل سازد.

در حقیقت روز خبرنگار، فرصت پاسداشت کوشش صادقانه خبرنگاران پر تلاشی است که با قلم خود ضمن اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در حوزه ورزش، سلامتی و نشاط را به جامعه تزریق می کنند.

قطعا موفقیت برنامه های مدیران و تصمیم گیران ورزش با حمایت و نقدهای سازنده خبرنگاران بهتر و بیشتر میسر خواهد شد.انشاالله در سال بازیهای المپیک و پارالمپیک با درخشش جوانان برومند ایران عزیز و انعکاس ان از پنجره رسانه ها با تلاش خبرنگاران موجب شادی و سربلندی مردم و کشور شویم.

 

انعکاس اخبار و رویدادهای ورزشی در رسانه‌ها باعث رشد و توسعه استان و همچنین گام بلندی در سلامت اجتماعی خواهد بود.