منطقه ویژه جهان‌آباد فعال می‌شود

نماینده مردم همدان در مجلش شورای اسلامی از فعال شدن منطقه ویژه جهان‌آباد خبر داد و گفت: ایجاد پل دسترسی به جهان‌آباد با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیون تومان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فردای همدان، حمیدرضا حاجی بابایی با بیان این مطلب در خصوص مصوبات شورای برنامه ریزی توسعه استان همدان افزود: مقرر شد از محل اعتبار ارتقای شاخص های توسعه اقتصادی استان؛ طرح های زیرساختی در شهرستان فامنین با توجه به موقعیت استراتژیک آن که دروازه ورودی از مرکز کشور به استان است به ویژه در حوزه های توسعه توریسم وگردشگری در اولویت قرار گیرند.

 

وی افزود: احداث مرکز آموزش فنی وحرفه ای فامنین با اعتباری افزون بر ۷۵۰ میلیون تومان از جمله این طرح هاست.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای طرح توریستی غار دست کند روستای «قلعه جوق» با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و نیز ایجاد زیر ساختهای گردشگری شهرستان فامنین با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومانی از محل یاد شده در اولویت پروژه های توسعه اقتصادی فامنین قرار گرفت.

 

وی تاکید کرد: منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد از پروژه هایی است که در چند سال اخیر در ردیف پروژه هایی بود که بخواب رفته بودند اما یک هزار میلیون تومان اعتبار در این جلسه مصوب شد تا با تکمیل مطالعه زیر ساختها؛ منطقه اقتصادی جهان آباد دوباره احیا شود و با تحرکی قابل قبول در رونق اقتصادی منطقه نقش خود را ایفا کند.

 

حاجی بابایی اظهارداشت: ایجاد پل دسترسی به جهان آباد با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفت.

منبع: اقتصاد ایران