همدانی ها در میزبانی سنگ تمام گذاشتند/ 80 درصد شانس اول قهرمانی هستیم

خسرو هرندی افزود: من مسابقات زیادی شرکت کرده ام و میزبانی های زیادی را تجربه کرده ام اما به جرات می توانم بگویم میزبانی همدان بسیار عالی و رضایت بخش بوده است و همدانی ها در این زمینه سنگ تمام گداشتند. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مربی تیم ملی شطرنج ایران عنوان کرد: عملکرد تیم […]

خسرو هرندی افزود: من مسابقات زیادی شرکت کرده ام و میزبانی های زیادی را تجربه کرده ام اما به جرات می توانم بگویم میزبانی همدان بسیار عالی و رضایت بخش بوده است و همدانی ها در این زمینه سنگ تمام گداشتند.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مربی تیم ملی شطرنج ایران عنوان کرد: عملکرد تیم های ایران چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان تا این لحظه رضایت بخش بوده است.
وی افزود: مسابقات در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری می باشد و این رقابتها کاملا در سطح مسابقات حرفه ای برگزار می شود.
خسرو هرندی در خصوص شانس قهرمانی ایران در این رقابت ها گفت: پس از پیروزی روز گذشته برابر چین شانس قهرمانی ما در این رقابتها بسیار زیاد شده است و با روحیه بالاو جنگندگی که در بین شطرنج بازان ایرانی می بینم به احتمال 80 درصد شانس اول قهرمانی در این رقابتها هستیم.
وی با اشاره به میزبانی همدان در این رقابتها افزود: من مسابقات زیادی شرکت کرده ام و میزبانی های زیادی را تجربه کرده ام اما به جرات می توانم بگویم میزبانی همدان بسیار عالی و رضایت بخش بوده است و همدانی ها در این زمینه سنگ تمام گداشتند.
بنیانگذار و اولین استاد شطرنج ایران در خصوص وضعیت شطرنج همدان تصریح کرد: همدان در بین ده هیات برتر کشور قرار دارد ولی اگر می خواهد راه موفقیت را سریعتر طی کند باید توجه ویژه ای به رده های پایه داشته باشد و بهترین سن یادگیری شطرنج 5 و 6 سال می باشد .
وی ادامه داد: خانواده های همدانی نقش مهمی در موفقیت فرزندان خود در شطرنج دارند و باید از فرزندان خود حمایت کنند و ضروری است والدین رویه ای معقول و منطقی در اين زمينه در پيش بگيرند.
هرندی تصریح کرد: والدین همدانی باید بدانند روند پیشرفت شطرنج با دیگر رشته ها متفاوت است و ضروری است در این راه به مدت زمان طولانی صبر و شکیبایی به خرج داد.