پس اندازهای مردم آب می رود

‍رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و شفافیت در مجلس شورای اسلامی عملکرد ستاد تنطیم بازار ضعیف ارزیابی کرد. به گزارش “فردای همدان”، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه هر روز با توجه به کاهش ارزش پول ملی، از  ارزش دارایی ها و پس اندازهای مردم کم می […]

‍رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و شفافیت در مجلس شورای اسلامی عملکرد ستاد تنطیم بازار ضعیف ارزیابی کرد.

به گزارش “فردای همدان”، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه هر روز با توجه به کاهش ارزش پول ملی، از  ارزش دارایی ها و پس اندازهای مردم کم می شود.

 

مناینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم انگیزه ای برای پس انداز پول ندارند چرا که به دلیل کاهش ارزش پول ملی، از قدرت پول های پس انداز مردم  کاسته می شود؛ بطور مثال اگر در گذشته با پس انداز می توانستند شرایط خرید خانه یا خودرو را فراهم کنند دیگر انجام این مهم ممکن نیست  به دلیل اینکه زمانی  پول پیش بینی شده آماده می شود،  قیمت خانه با افزایش چند برابری روبرو  شده است.

 

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و شفافیت در مجلس شورای اسلامی، افزود: تیم اقتصادی_دولت در برابر کاهش ارزش پول ملی عملکرد مناسبی نداشته و بدیهی است مردم از این وضعیت گلایه داشته باشند.

 

انتقاد از شرایط بی ثبات در  اقتصاد کشور

امیر خجسته در ادامه تصریح کرد:با روندی که در چند ماه اخیر در اقتصاد کشور ایجاد شده علاوه بر خانواده های ضعیف از لحاظ اقتصادی، خانوارهای متوسط نیز با مسائل و مشکلات اقتصادی روبرو شده اند.

 

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و شفاف سازی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثباتی در #بازار وجود ندارد، یادآور شد: قیمت کالاها در بزار با افزایش روبرو شده و ستاد تنطیم بازار عملکرد خوبی ندارد و بازار تنظیم نیست.

انتهای پیام/