برگزاری مسابقات پرس سینه به نفع بیماران پروانه ای

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان به نفع بیماران پروانه ای در تویسرکان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مسابقات پرس سینه قهرمانی استان همدان به مناسبت روز تویسرکان و در حمایت از بیماران پروانه ای این شهرستان برگزار شد. این مسابقات با حضور قهرمانان نامی از سطح کشور و با همکاری اداره ورزش و […]

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان به نفع بیماران پروانه ای در تویسرکان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مسابقات پرس سینه قهرمانی استان همدان به مناسبت روز تویسرکان و در حمایت از بیماران پروانه ای این شهرستان برگزار شد. این مسابقات با حضور قهرمانان نامی از سطح کشور و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان و شهرستان برگزار شد.
مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی تویسرکان و در سالن 2000 نفره غدیر و با حضور تیم های همدان، تویسرکان، ملایر، نهاوند، فامنین، قروه درجزین، رعد پدافند هوایی برگزار شد، که تیم رعد پدافند هوایی مقام اول، تویسرکان مقام دوم و باشگاه سبلان همدان مقام سوم و را به خود اختصاص دادند.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان تویسرکان گفت این مسابقات تنها با هدف حمایت از بیماران پروانه ای برگزار شد. علی اکبر چاردولی گفت: ورودی مسابقات و درآمد حاصله مثل سنوات قبل به بیماران پروانه ای شهرستان اهدا خواهد شد.