محرم روزبه به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان منصوب شد

مدیرکل ورزش و جوانان همدان طی حکمی محرم روزبه را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان استان منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”  مدیرکل ورزش و جوانان همدان صبح امروز طی مراسمی محرم روزبه را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان منصوب کرد. محرم روزبه دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت منابع […]

مدیرکل ورزش و جوانان همدان طی حکمی محرم روزبه را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان استان منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”  مدیرکل ورزش و جوانان همدان صبح امروز طی مراسمی محرم روزبه را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان منصوب کرد. محرم روزبه دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت منابع انسانی و 20 سال سابقه کاری در اداره ورزش و جوانان استان می باشد.

محرم روزبه پیش از این به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند و مدیر دانشگاه علمی کاربردی تربیت بدنی همدان فعالیت کرده است.
قبل از این انتصاب اسدالله ربانی مهر به مدت 5 سال معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان را بر عهده داشت که از سوی استاندار همدان به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری منصوب شد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در مراسم تکریم و معارفه این معاونت از خدمات و تلاش های 5 ساله اسدالله ربانی مهر تقدیر کرد و افزود: آقای ربانی مهر زحمات و تلاش های زیادی را در حوزه جوانان صورت داد و خوشبختانه آقای محرم روزبه فردی تحصیل کرده و دارای رزومه مدیریتی خوبی می باشد.
وی گفت: از معاونت جدید انتظار است نسبت به رشد کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد و مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده اهتمام جدی داشته باشد.
رسول منعم تصریح کرد: برگزاری دوره های مهارتهای زندگی و تربیت مربیان حوزه ازدواج و خانواده جوانان، ایجاد ظرفیت های جدید به نفع جوانان از طریق تفاهم نامه همکاری بین دستگاهی، برنامه ریزی مطلوب جهت تسهیل شرایط استفاده از جوانان از اعتبارات حمایتی و تسهیلات بانکی از دیگر اهدافی است که باید معاونت جدید نسبت به اجرای آن اهتمام جدی داشته باشد.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان نیز در این مراسم گفت: از امروز معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان آمادگی خود را برای هرگونه طرح و ایده جدیدی که رشد و بالندگی قشر جوانان جامعه را به همراه داشته باشد، اعلام می‌کند.
وی افزود: در این راستا از ظرفیت های سازمان های مردمی و دستگاههای دولتی و غیر دولتی برای تدوین، اجرا و نظارت و برنامه ریزی بهره خواهیم گرفت.
روزبه تصریح کرد: در نظر داریم با از استفاده از نظرات شورای سیاستگذاری سازمان های مردم نهاد نقشه راه حوزه سمن ها و جوانان را ترسیم و هدایت کنیم.