برگزاری پویش “امامزادگان سرزمین من” در بقاع متبرکه همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: به مناسبت دهه مبارک کرامت پویش ملی “امامزادگان سرزمین من” در بیش از ۴۰ امامزاده و بقعه متبرکه همدان در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”  حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: به مناسبت دهه مبارک کرامت، پویش ملی ‘امامزادگان سرزمین من’ […]

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: به مناسبت دهه مبارک کرامت پویش ملی “امامزادگان سرزمین من” در بیش از ۴۰ امامزاده و بقعه متبرکه همدان در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”  حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: به مناسبت دهه مبارک کرامت، پویش ملی ‘امامزادگان سرزمین من’ در بیش از ۴۰ امامزاده و بقعه متبرکه سراسر استان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این پویش در قالب تیزر، موشن گرافی، پاکست و گزارش مردمی به صورت نمایشگاهی و طرح‌های مفهومی در فضای مجازی آغاز شده، اظهار داشت: پاسخ به سئوالاتی نظیر پول جمع‌آوری شده در امامزادگان به کجا می‌رود؟ چرا در ایران امامزادگان زیادی وجود دارد و در کشورهای عراق و عربستان که زادگاه ائمه معصومین(ع) است، تعداد آنها کم یا وجود ندارد؟ چرا پس از پیروزی انقلاب اسلامی امامزادگان بیشتر شده ؟ و یا جریان کشف امامزادگان جدید چیست؟ از جمله موضوعات این پویش است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: به همین منظور نمایشگاه هایی در قالب پوستر در بقاع شاخص استان دایر شده و افزون بر پوسترهای این نمایشگاه ها، طرح های مفهومی نیز در سایت اوقاف و امور خیریه با عنوان تولیدات ویژه روز تکریم امامزادگان بارگذاری شده است.

حجت الاسلام کاروند به بخش های دیگر این پویش اشاره کرد و افزود: تولیدات رسانه ای در قالب تلویزیونی و رادیویی از دیگر بخش های این پویش است که ویژه معرفی و تکریم و توجه به امامزادگان، نقش و تاثیر این مکان های معنوی در نشاط و پویایی خانواده ها و فضای کلی جامعه و نیز نقش آفرینی مثبت زیارت های معنوی در زندگی شخصی، روابط اجتماعی افراد و استفاده بهینه از فرصت حضور در صحن وسرای امامزادگان است که در فضای مجازی تولید ومنتشر شده است.