پخش شش هزار و 800 برنامه در سیما مرکز استان در ماه مبارک رمضان

مدیر کل صدا و سیما مرکز همدان بیان کرد: در کل در ماه مبارک رمضان شش هزار و 800 برنامه متنوع و 2 سریال فقط در حوزه سیما مرکز همدان پخش و به نظر مردم استان رسید. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” دهقان در جمع خبرنگاران در تبیین عملکرد صداو سیما مرکز همدان در ماه […]

مدیر کل صدا و سیما مرکز همدان بیان کرد: در کل در ماه مبارک رمضان شش هزار و 800 برنامه متنوع و 2 سریال فقط در حوزه سیما مرکز همدان پخش و به نظر مردم استان رسید.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” دهقان در جمع خبرنگاران در تبیین عملکرد صداو سیما مرکز همدان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: بیست  چهارمین دوره مسابقات بزرگ قرآنی صدا و سیما در ماه مبارک رمضان با استقبال گسترده مردم همدان مطابق سالهای گذشته ولی با چند تفاوت اساسی در شکل مسابقات برگزار شد.

وی با اشاره طراحی سئوال‌های این دوره توسط مکتب قران امام زمان(عج) یعنی شاگردان مرحوم استاد مسکین صورت گرفت، ادامه داد: در طراحی این دوره سعی کردیم مفاهیم سئوالات نکات ظریف و مستتر قرآنی گنجانده شود و توجه کردیم که خود متن سئوال نیز متن آموزشی باشد.

مدیر کل صدا و سیما مرکز همدان بیان کرد: در این دوره نزدیک به 61 هزار پیامک به سامانه صدا و سیما ارسال شد که همچنین از طریق کانال سروش صدا وسیما نیز حدود 10 هزار نفر نامه مکتوب رسید از این 70 هزار پاسخ در طی این 30 روز از سوی مردم در کل 5 هزار 400  شماره با مرکز ارتباط داشتند.

دهقان اضافه کرد: در راستای همین مسابقه و اهدای جوایز به شرکت کنندگان جشن بزرگ قر آن در روز جعه یک تیر ماه در محل میدان امام برگزار خواهد شد و به 200 نفر به قید قرعه کارت هدیه به 200 هزار تومان اهدا خواهد شد.

وی اظهار کرد: صدا و سیما مرکز همدان نیز امسال در ایام لیالی قدر پوشش همزمان از همدان یعنی باغ بهشت، حسینیه امام(ره)، دانشگاه بوعلی و شهرستان ملایر داشتیم طبق دستور نماینده ولی فقیه پوشش مراسم ترتیل خوانی از محل باغ بهشت صورت گرفت همچنین به همت اداره اوقاف همدان در طی این 29 روز 60 نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را به قید قرعه دریافت کردند.

مدیر کل صدا و سیما مرکز همدان ابراز کرد: در بحث پوشش خبری روز قدس از 4 نقطه پوشش مستقیم داشتیم همچنین تا دو روز بعد راهپیمایی مصاحبه و تیر از رسانه استانی منتشر شد نمار روز عید فطر کاملا از صدا و سیما به صورت پخش زنده پوشش داده شد.

دهقان ادامه داد: ماه مبارک رمضان دو ویژه برنامه افطار و سحر با عنوان های وصل نیاکان و فصل عاشقی از صدا و سیما همدان پخش شد که در ویژه برنامه وصل نیاکان با همراهی ستاد دیه استان 60 زندانی را 750 میلیون تومان کمک مردم و خیرین آزاد شدند.

وی ادامه داد: در کل در ماه مبارک رمضان شش هزار و 800 برنامه متنوع و 2 سریال فقط در حوزه سیما مرکز همدان پخش و به نظر مردم استان رسید همچنین در حوزه خبر مرکز 280 دقیقه گزارش خبری در اخبار استان و گاه کشوری پخش شد.