مشکلات ثبت‌نام بیماران پروانه‌ای استان در مدارس حل می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: اگر بیمار پروانه ای در استان همدان مشکل ثبت نام در مدرسه را داشت تا رفع مشکل کنار آن خواهم بود. محمد پورداود در گفتگو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار کرد: با بیماری پروانه ای یا همان ای بی تا جایی که اطلاع رسانی شده آشنایی دارم و […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: اگر بیمار پروانه ای در استان همدان مشکل ثبت نام در مدرسه را داشت تا رفع مشکل کنار آن خواهم بود.

محمد پورداود در گفتگو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار کرد: با بیماری پروانه ای یا همان ای بی تا جایی که اطلاع رسانی شده آشنایی دارم و می دانم این عزیزان با چه مشکلاتی روبه رو هستند و این قول را می دهم که اگر آنها برای ثبت نام در مدرسه ای مشکل داشته باشند، کنار آنها خواهم بود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم استان همدان برای ثبت نام دانش آموزان خود در مدارس نگران نباشند، بیان کرد: به خانواده ها اطمینان می دهد که تمامی دانش آموزان در مدارس ثبت نام خواهند شد و مشکلی وجود ندارد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه از ابتدای صبح امروز به صورت سر زده به مدارس همدان رفته ام تا از نزدیک روند ثبت نام دانش آموزان را ببینم، عنوان کرد: تاکنون از مدارس استقلال، حر، دستغیب و … بازدید کردم و خوشخبتانه مشکلی نبود جز یک مشکل و آن این بود که خانواده هایی با قولنامه های صوری می خواستند بچه های خود را در این مدارس ثبت نام کنند.

 

پورداود با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان با قولنامه صوری غیرقانونی است، خاطرنشان کرد: خانواده ها باید فرزندانشان را در مدارس نزدیک به محل سکونت خود ثبت نام کنند و خواسته غیرقانونی نداشته باشند.

انتهای پیام/