جشنواره غذا به نفع پروانه‌ای‌ها برگزار شد

مدیر روابط عمومی موسسه خیریه همرهان همای رحمت گفت: جشنواره غذا به نفع پروانه ای‌ها به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد. مجیر خضریان در گفتگو با “فردای همدان”، اظهار کرد: جشنواره غذا به نفع بیماران پروانه ای استان همدان با همکاری موسسه خیریه همرهان همای رحمت و دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد. […]

مدیر روابط عمومی موسسه خیریه همرهان همای رحمت گفت: جشنواره غذا به نفع پروانه ای‌ها به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

مجیر خضریان در گفتگو با “فردای همدان”، اظهار کرد: جشنواره غذا به نفع بیماران پروانه ای استان همدان با همکاری موسسه خیریه همرهان همای رحمت و دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

 

مدیر روابط عمومی موسسه خیریه همرهان همای رحمت با بیان اینکه دانشگاه آزاد همدان با کمپین پروانه ای ها تنها نیستند، تعامل خوبی داشت، افزود: جشنواره غذا از 15 تا 19 اردیبهشت ماه به مدت 5 روز در دانشگاه آزاد برپا شد.

 

امین مرتضایی یکی از داوطلبان کمک در جشنواره غذا به خبرنگار ما گفت: روز اول این جشنواره به دلیل اطلاع رسانی محدود تعداد کمی از دانشجویان به  غرفه های برپا شده مراجعه کردند، اما از روز دوم به بعد با اطلاع رسانی هایی که به صورت کلامی از طرف دانشجویان به یکدیگر و روابط عمومی دانشگاه آزاد انجام شد تعداد مراجعه کنندگان به غرفه ها افزایش یافت.

 

وی ادامه داد: نکته جالب و مثبت این جشنواره، حس همدردی، مهر و محبت افراد مراجعه کننده و به ویژه دانشجویان به بیماران پروانه ای از طریق خرید انواع شیرینی ها و خوراکی های موجود در غرفه های جشنواره بود.

 

مرتضایی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش عوامل و دست اندرکاران برپایی جشنواره و به خصوص عزیزانی که هر روز دلسوزانه و با عشق برای حمایت از بیماران پروانه ای تلاش کردند را می توان نقطه عطف و مثبت این کار خیر و بزرگ دانست.

انتهای پیام/