کارگاه مبانی داستان در همدان برگزار می‌شود

فرهنگ و هنر: کارگاه مبانی داستان با حضور محمدرضا سرشار ۱۸ و ۱۹ اسفندماه در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار می‌شود. به گزارش “فردای همدان”، کارگاه مبانی داستان با حضور محمدرضا سرشار (رضا رهگذر) از اساتید به نام حوزه ادبیات کشور ۱۸ و ۱۹ اسفندماه در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار […]

فرهنگ و هنر: کارگاه مبانی داستان با حضور محمدرضا سرشار ۱۸ و ۱۹ اسفندماه در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش “فردای همدان”، کارگاه مبانی داستان با حضور محمدرضا سرشار (رضا رهگذر) از اساتید به نام حوزه ادبیات کشور ۱۸ و ۱۹ اسفندماه در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار می‌شود.

 

این کارگاه 2 روزه به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا، اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس، بسیج هنرمندان و مرکز حفظ آثار سپاه انصارالحسین (ع) همدان برگزار می شود.

 

در این کارگاه داستان نویسان جوان استان همدان به بازخوانی مبانی داستان نویسی و باز آموزی مهارت‌های داستان نویسی در سطح بالا می‌پردازند.

 

به دلیل محدود بودن ظرفیت کلاس علاقمندان به شرکت در کارگاه مبانی داستان می‌توانند مشخصات خود را در تلگرام به آیدی این برنامه به شماره 09334353934 ارسال  و برای حضور در این نشست ثبت نام کنند.

 

محمدرضا سرشار مشهور به رضا رهگذر دارای نشان درجه یک هنری (معادل دکتری) بوده و تاکنون 133 عنوان کتاب از وی به چاپ رسیده است. از آثار وی تاکنون بیش از پنج میلیون نسخه به چاپ رسیده است که توانسته‌اند 36 جایزه کلی و کشوری را برای وی به ارمغان آورند.

انتهای پیام/