نمایشگاه عکس‌های انقلاب در نگارخانه حوزه هنری همدان

  فرهنگ و هنر: حوزه هنری استان همدان، با همکاری سازمان اسناد منطقه غرب کشور، نمایشگاه عکسی از رویدادهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در استان همدان را به نمایش گذاشته است. به گزارش “فردای همدان”، این نمایشگاه از روز شنبه 14بهمن ماه به مدت یک هفته در نگارخانه حوزه هنری استان واقع در ابتدای […]

 

فرهنگ و هنر: حوزه هنری استان همدان، با همکاری سازمان اسناد منطقه غرب کشور، نمایشگاه عکسی از رویدادهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در استان همدان را به نمایش گذاشته است.

به گزارش “فردای همدان”، این نمایشگاه از روز شنبه 14بهمن ماه به مدت یک هفته در نگارخانه حوزه هنری استان واقع در ابتدای خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین برپاست و علاقمندان می‌توانند همه روزه بجز ایام تعطیل و پنج‌شنبه‌ها از ساعت 8:30 تا 13:30 و 15 تا 17 از نمایشگاه حاضر دیدن کنند.

 

این نمایشگاه که در آن تعداد 30عدد از عکس‌های اهدایی به مرکز اسناد منطقه غرب کشور به روی دیوار رفته است، روز پنج شنبه فقط در نوبت صبح دایر است.

 

همچنین علاقمندان می‌توانند این نمایشگاه را به صورت مجازی در پایگاه اطلاع‌رسانی این حوزه به آدرس arthamadan.ir نیز مشاهده نمایند.

انتهای پیام/