هیات‌های ورزشی منابع مالی مورد نیاز خود را جذب کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: بودجه ورزشی اداره کل به اندازه ای نیست که تمام مشکلات و نیازها را پاسخ دهد و هیاتهای ورزشی باید تلاش کنند منابع مالی مورد نیاز خود را جذب کنند. به گزارش “فردای همدان”، رسول منعم با توجه به اینکه هیات‌های ورزشی در تربیت و پرورش ورزشکاران نقش […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: بودجه ورزشی اداره کل به اندازه ای نیست که تمام مشکلات و نیازها را پاسخ دهد و هیاتهای ورزشی باید تلاش کنند منابع مالی مورد نیاز خود را جذب کنند.

به گزارش “فردای همدان”، رسول منعم با توجه به اینکه هیات‌های ورزشی در تربیت و پرورش ورزشکاران نقش موثری دارند، افزود: هیئت ‌های ورزشی نقش کلیدی در پیشرفت اهداف ورزش دارند لذا باید تلاش خود را برای ارتقای ورزش در رشته‌ های مختلف بیشتر کنند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: تمامی هیات های ورزشی فعال در استان همدان، از پشتیبانی و چتر حمایتی اداره کل ورزش و جوانان استان برخوردار هستند.

 

رسول منعم افزود: در دو سال اخیر سعی کرده ایم که نگاه متوازن به هیات های ورزشی استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها داشته باشیم و در همین راستا بیشترین حمایت را از هیات های ورزشی استان و شهرستان ها داشته ایم.

 

وی ادامه داد: تلاش شده علاوه بر پیاده کردن سیاست های وزارت ورزش و جوانان، در راستای ایجاد تحول همه جانبه در ورزش همگانی و قهرمانی گام برداریم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: حمایت دستگاه ورزش از هیات های ورزشی محدود است و انتظار ما از واحدهای صنعتی این است که با هدف حمایت از ورزش استان که تاکنون توانسته قهرمانان زیادی را پرورش دهد، هزینه هایی را صرف ورزش کنند.

 

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور انتظار ما از هیات های ورزشی این است که نسبت به جذب هر چه بیشتر اسپانسر و کمک از بخش صنعت اقدام کنند.

 

منعم خاطرنشان کرد: شاخص‌ های ارزیابی هیات‌ های ورزشی مشخص است و رسانه‌ ها باید هیات ها را بر اساس شاخص‌ ها به نقد و چالش بکشند، تا شاهد پیشرفت رشته ‌های مختلف ورزشی باشیم.

 

وی افزود: باید از اکنون برای سال 97 برنامه ریزی لازم را برای موفقیت بعمل آوریم و با مسوولیت پذیری در جهت ارتقای وضع فعلی تلاش کنیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: بودجه ورزشی اداره کل به اندازه ای نیست که تمام مشکلات و نیازها را پاسخ دهد و هیاتهای ورزشی باید تلاش کنند منابع مالی مورد نیاز خود را جذب کنند.

 

وی در ادامه گفت: همچنین در راستای حمایت از مستعدین بازی های آسیایی جاکارتا نسبت به پرداخت کمک هزینه نیز اقدام کردیم و در روزهای اخیر این حمایت مالی به حساب آنها واریز شد.

 

وی بیان کرد: کمیته حمایت از مستعدین حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 توکیو پاییز امسال در همدان تشکیل شد و تلاش داریم تا در حد توان به قهرمانان و ملی پوشان خود کمک کنیم تا بخشی از دغدغه های آنان در خصوص مسایل مالی کاهش پیدا کند.

 

وی خاطرنشان کرد: این کمیته در راستای شناسایی و بررسی عملکرد نخبه های ورزش که از بخت اصلی حضور در بازی های آسیایی جاکارتا و نیز المپیک 2020 هستند، تشکیل شده و حمایت های خوبی را از قهرمانان فراملی استان همدان خواهند داشت.

انتهای پیام/