برگزاری جلسه شورای اداری اوقاف استان در شهرستان نهاوند

جلسه شورای اداری اوقاف استان با حضور روسا و معاونین ستادی، در اوقاف شهرستان نهاوند برگزار شد.     به گزارش”فردای همدان” در این جلسه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند به بیان گزارشی از عملکرد این اداره پرداخت. حجت الاسلام خزایی با بیان اینکه بیشتر وقفهای صورت گرفته در سال جاری مربوط […]

جلسه شورای اداری اوقاف استان با حضور روسا و معاونین ستادی، در اوقاف شهرستان نهاوند برگزار شد.
 

 

به گزارش”فردای همدان” در این جلسه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند به بیان گزارشی از عملکرد این اداره پرداخت.

حجت الاسلام خزایی با بیان اینکه بیشتر وقفهای صورت گرفته در سال جاری مربوط به این شهرستان می باشد، افزود: خوشبختانه با توجه به تبلیغات و اطلاع رسانیهایی که در زمینه وقف و نیازهای روز جامعه صورت گرفته بود،  این وقفها در این زمینه انجام پذیرفته است.

وی با بیان اینکه امسال به صورت جدی در بحث وصول مطالبات وارد شده و قاطعانه آن را پیگیری می کنیم، اظهار داشت: مستاجرین با پرداخت به موقع اجاره بهای خویش، یاری گر این اداره در حوزه اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش باشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاونددر پایان خاطر نشان ساخت: به همت کارشناس فرهنگی این اداره، رتبه اول را در تکمیل سهمیه طرح تربیت حافظان قرآن کریم سال 95 در استان کسب نمودیم.

در پایان، حجت الاسلام محمد کاروند، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، از تلاشهای بی شائبه و خالصانه ریاست و کارکنان اوقاف نهاوند تشکر و قدردانی نمودند.