آئین «صبای جوانی» در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگ و هنر: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری آئین پاسداشت چهره‌های برگزیده جوان فرهنگ و هنر استان با عنوان «صبای جوانی» خبر داد.   به گزارش”فردای همدان”، مجید فروتن اظهار کرد: این اداره کل در راستای اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از برگزیدگان و استعدادهای […]

گروه فرهنگ و هنر: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری آئین پاسداشت چهره‌های برگزیده جوان فرهنگ و هنر استان با عنوان «صبای جوانی» خبر داد.

 

به گزارش”فردای همدان”، مجید فروتن اظهار کرد: این اداره کل در راستای اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از برگزیدگان و استعدادهای فرهنگی و هنری جوان، لز طریق انتشار آئین نامه؛ نسبت به شناسایی از افراد برجسته و سرآمد جوان در حوزه‌های فرهنگ و هنر اقدام کرده و مراسم تجلیل از این افراد ٣١ مردادماه در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.

وی هدف از این اقدام را کشف و معرفی استعدادهای جوان فرهنگ و هنر و صیانت و پاسداشت از این سرمایه‌ها عنوان کرد و افزود: ایجاد روحیه نشاط در برگزیدگان و فراهم آوردن زمینه حضور دسته جمعی برگزیدگان جوان فرهنگ و هنر به منظور ارتباط و تعامل با یکدیگر از دیگر اهداف این برنامه است.

فروتن خاطرنشان کرد: در آیین نامه منتشر شده محدوده سنی افراد مشمول این آیین نامه ١٥ تا ٣٥ سال تعیین شده و شامل افرادی بود که در جشنواره‌ها، مسابقات و همایش‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی حائز رتبه اول تا سوم شده‌اند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در مدت تعیین شده علاقمندان زیادی مستندات خود را به این اداره کل ارائه کرده و از این میان ٣٦ نفر واجد شرایط آئین نامه شناخته شدند که در آئین «صبای جوانی» تجلیل می‌شوند.