نمایشگاه مطبوعات با سردی مواجه بود

مدیرمسئول پایگاه خبری همدان پرس می گوید: امسال نمایشگاه مطبوعات حال و هوای سال های گذشته را نداشت و با سردی مواجه بود. محمدرضا پارسیان در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان” در رابطه با نمایشگاه مطبوعات که چندی پیش برگزار شد، اظهار می کند: طی یکی دو بازدیدی که از نمایشگاه داشتم حدود […]

مدیرمسئول پایگاه خبری همدان پرس می گوید: امسال نمایشگاه مطبوعات حال و هوای سال های گذشته را نداشت و با سردی مواجه بود.

محمدرضا پارسیان در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان” در رابطه با نمایشگاه مطبوعات که چندی پیش برگزار شد، اظهار می کند: طی یکی دو بازدیدی که از نمایشگاه داشتم حدود 600 رسانه در نمایشگاه حضور داشتند اما احساس خودم با توجه به اینکه چند دوره گذشته هم به نمایشگاه آمدم این است که نمایشگاه مطبوعات به دلیل عدم حضور رئیس جمهور در روز نخست، نبود رسانه های اصلی مانند فارس و تسنیم و عدم حضور مدیران ارشد نظام حال و هوای سال های گذشته را نداشت و با سردی مواجه بود.

وی در پاسخ به اینکه چرا همدان پرس در نمایشگاه حضور نداشت، می افزاید: چند سالی حضور پیدا کردم اما آن حمایت هایی را که باید از جانب متولیان بود را نداشتم و همچنین حس کردم آن دستاوردهایی را که می خواهم در نمایشگاه داشته باشم براورده نمی شود.

پارسیان در پاسخ به اینکه حضور همدان را در نمایشگاه مطبوعات چگونه دیدید، بیان می کند: همدان با سه روزنامه و غرفه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در نمایشگاه حضور یافته بود بود و فکر میکنم این حضور نسبت به سال قبل کمتر بود.

مدیرمسئول پایگاه خبری همدان پرس ادامه می دهد: یک گلایه که نسبت به دوستان رسانه ای خصوصا روزنامه هگمتانه دارم این است که این روزنامه می توانست با بودج ای که شهرداری دارد خیلی قوی تر در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کند؛ حسم این است که دوستان اعتقاد به کار اصلی رسانه نداشتند و می خواستند یک کار تشریفاتی انجام شود و چند روزی در نمایشگاه باشند و کار تمام شود.

وی با تاکید بر اینکه بیش از صد سال سابقه روزنامه نگاری در استان همدان داریم، عنوان می کند: بنابراین می توانیم نمایشگاه مطبوعالتی با ایت این آرشیو در سطح غرب کشور و استان داشته باشیم و از پتانسیل های موجود در همدان استفاد کنیم.

خبرنگار: مجیر خضریان

انتهای پیام/