نمایشگاه مطبوعات فعال و پوپا نبود/سال آینده تمامی مطبوعات همدان در نمایشگاه حضور یابند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس سورای اسلامی با بیان اینکه امسال نمایشگاه مطبوعات فعال و پوپا نبود، می گوید: سال آینده تمامی مطبوعات همدان باید با حمیات مسئولان استانی در نمایشگاه حضور یابند. امیر خجسته در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، در رابطه با نمایشگاه مطبوعات که برگزار شد، اظهار می […]

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس سورای اسلامی با بیان اینکه امسال نمایشگاه مطبوعات فعال و پوپا نبود، می گوید: سال آینده تمامی مطبوعات همدان باید با حمیات مسئولان استانی در نمایشگاه حضور یابند.

امیر خجسته در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، در رابطه با نمایشگاه مطبوعات که برگزار شد، اظهار می کند: دو روز و در ساعات مختلف به نمایشگاه مطبوعات رفتم اما آن را خوب و با مدیریت ندیدم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس سورای اسلامی با بیان اینکه مدیران اجرایی دلسوزی و حساسیت نسبت به نمایشگاه مطبوعات نداشتند، می افزاید: از مسئولین مربوطه به شدت انتقاد دارم؛ همچنین تبلیغات و برنامه ریزی خوب نبود و این نمایشگاه نیز نشان دارد که مطبوعات همه جا مظلوم است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین ملی و دولت باید برای رسانه ها سرمایه گذاری کنند، بیان می کند: چراکه هدف از برپایی نمایشگاه مطبوعات فرهنگ سازی و آشنایی مردم با مطبوعات  است؛ باید توجه داشته باشیم بحث مطبوعات اساسی است و همه باید استقبال کنند  و در جریان اخبار محلی، استانی، ملی و بین المللی قرار گیرند و به سرنوشت کشورشان حساس باشند.

خجسته با اشاره به اینکه استان همدان در نمایشگاه مطبوعات بسیار خوب حاضر شده بود، ادامه می دهد: رسانه های حاضر از استان همدان در این نمایشگاه بسیار فعال  پویا بودند و مطلوب کار کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس سورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود تمامی رسانه های استان همدان به صورت یکپارچه در نمایشگاه مطبوعات حاضر می شدند، عنوان می کند: اگر اهالی رسانه به ما گفته بودند از استاندار، فرماندار و … میخواستیم از تمامی رسانه ها برای حضور در نمایشگاه حمایت کنند؛ سال آینده تمام مطبوعات استان همدان باید در نمایشگاه حاضر باشند چراکه این یک تبادل تجربه است.

وی در پاسخ به اینکه آیا همدان پتانسیل برگزاری نمایشگاه مطبوعات محلی را دارد، خاطرنشان می کند: اصحاب رسانه استان همدان می توانند یک نمایشگا مطلوب در همدان برپاکنند تا تمامی مردم خصوصا نوجوانان و جوانان با مطبوعات استان آشنا شوند.

انتهای پیام/