جشنواره مطبوعات غرب کشور با محوریت همدان برگزار شود

خبرنگار روزنامه هگمتانه با بیان اینکه انتظار داریم جشنواره مطبوعات غرب کشور با محوریت همدان برگزار شود، می گوید: چراکه این ظرفیت و میزبانی در همدان وجود دارد و اگر نمایشگاه یا جشنواره مطبوعات در همدان برگزار شود حرف برای گفتن داریم. حمیدرضا جلیلی در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان” در رابطه با […]

خبرنگار روزنامه هگمتانه با بیان اینکه انتظار داریم جشنواره مطبوعات غرب کشور با محوریت همدان برگزار شود، می گوید: چراکه این ظرفیت و میزبانی در همدان وجود دارد و اگر نمایشگاه یا جشنواره مطبوعات در همدان برگزار شود حرف برای گفتن داریم.

حمیدرضا جلیلی در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان” در رابطه با نمایشگاه مطبوعات و حضور رسانه های استان در این نمایشگاه اظهار می کند: استان همدان با توجه به پتانسیل ویژه ای که دارد در مقایسه با رسانه های غرب کشور جزو برترین ها است.

خبرنگار روزنامه هگمتانه با اشاره به سه روزنامه همدان می افزاید: در غرب کشور نمونه روزنامه های هگمتانه، همدان پیام و سپهر غرب را نداریم و باید گفت همدان در بحث رسانه های مکتوب و سایت های خبری بی نظیر است.

وی بیان می کند: رسانه های همدان در مقایسه با رسانه های کشور به لحاظ نرم افزاری از نظر تولید محتوا، گزارش نویسی و به روزترین اخبار جزو بهترین ها هستند و روزنامه هگمتانه نیز امسال با بضاعتی که داشت به نحو شایسته در نمایشگاه مطبوعات حضور یافت.

جلیلی با بیان اینکه انتظار داریم جشنواره مطبوعات غرب کشور با محوریت همدان برگزار شود، ادامه می دهد: چراکه این ظرفیت و میزبانی در همدان وجود دارد و اگر نمایشگاه یا جشنواره مطبوعات در همدان برگزار شود حرف برای گفتن داریم.

هر سال استقبال از نمایشگاه مطبوعات کمتر می شود

فرشته اکبری، خبرنگار همدان نیوز نیز در ادامه با اشاره به نمایشگاه مطبوعات امسال می گوید: امسال جای غرفه های همدان نسبت به سال قبل بهتر شده بود اما آنطور که همکارانم می گفتند استقبال مردم در چهار روز اول کمتر از قبل بوده و هر سال استقبال نسبت به سال گذشته کمتر می شود.

وی با بیان اینکه امسال برخی رسانه های تاثیرگذار در نمایشگاه حضور نداشتند، عنوان می کند: همدان ظرفیت برگزاری نمایشگاه مطبوعات را دارد اما متاسفانه در چند سال گذشته به این موضوع اهمیت  داده نشده است.

انتهای پیام/