از ظرفیت رسانه ها برای آگاهی بخشی به مردم استفاده شود

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه ها برای آگاهی بخشی به مردم استفاده کنیم، می گوید: هر چه رسانه ها فعال تر باشند به توسعه استان ها و کشور شتاب بیشتری می بخشند. اسدالله ربانی مهر در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، […]

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه ها برای آگاهی بخشی به مردم استفاده کنیم، می گوید: هر چه رسانه ها فعال تر باشند به توسعه استان ها و کشور شتاب بیشتری می بخشند.

اسدالله ربانی مهر در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، در رابطه با نمایشگاه مطبوعات می گوید: امسال نمایشگاه مطبوعات از یک حال و هوای خاصی برخوردار بود و حضور چهره های سیاسی، مدیران دولتی در نمایشگاه بسیار مطلوب بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه حضور نشریات استانی باید در نمایشگاه بیشتر شود، اظهار می کند: اینکه از یک استان فقط سه یا چهار نشریه حضور داشته باشد کافی نیست و از همدان نیز تنها چهار نشریه حضور داشت که با توجه به ظرفیت استان ها این تعداد کم است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مطبوعات فرصت خوبی برای تبادل نظر و هم اندیشی بین اصحاب رسانه است، بیان می کند: اعتقاد دارم با توجه به مشکلاتی که امروز در حوزه فرهنگ و فضای مجازی وجود دارد بحث رسانه ها و مطبوعات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ربانی مهر با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه ها برای آگاهی بخشی به مردم استفاده کنیم، ادامه می دهد: هر چه رسانه ها فعال تر باشند به توسعه استان ها و کشور شتاب بیشتری می بخشند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه استان همدان از دیرباز تا به امروز به دلیل سابقه خوبی که در حوزه فرهنگی دارد عملکرد بسیار خوبی داشته است، عنوان کرد: نیاز است این جایگاه مورد توجه قرار گیرد و انتظار داریم در نمایشگاه های بعدی رسانه های استان حضور چشمگیرتری داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که رسانه های کدام استان ها را قوی تر دیدید، می گوید: امسال استان سیستان و بلوچستان، اصفهان و بوشهر عملکرد خوبی در نمایشگاه داشتند و ستان همدان نیز جزو 10 استان فعال تر در نمایشگاه مطبوعات است.

ربانی مهر با اشاره به اینکه امروز روزنامه های خوب هگمتانه، همدان پیام و سپهر غرب و دو هفته نامه طلیع امید را در نمایشگاه داشتیم، می افزاید: البته رسانه های دیگری هم هستند که می توانند تاثیرگذار باشند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بیان می کند: انتظار می رود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات که در حال تشکیل است همکاری مطلوبی با رسانه ها و هفته نامه ها داشته باشند تا شاهد حضور تمامی رسانه ها در نمایشگاه های سطح ملی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا رسانه شما در نمایشگاه حضور نداشت، اظهار می کند: بخش اول به این دلیل بود که وقت کم داشتیم و دیگری مشکلات مالی بود به طوری که برای چاپ کردن منظم هم مشکل داریم.

ربانی مهر با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت ها برای معرفی همدان باید استفاده کرد، خاطرنشان می کند: یکی از وظایف سنگین رسانه های همدان در نمایشگاه مطبوعات این است که همدان را به فراتر از همدان معرفی کنند و هر اندازه بتوانیم در معرفی همدان از طریق مختلف تلاش کنیم یک گام در جهت توسعه استان برداشته ایم.

انتهای پیام/