با انعکاس نکات منفی تیشه به ریشه خودمان می زنیم/ راست بگویید و صادقانه نقد کنید

استاندار همدان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برای رسانه و نقد رسانه‌ای احترام قائل می‌شود، گفت: با انعکاس نکات منفی تیشه به ریشه خودمان می زنیم. به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، محمدناصر نیک بخت در نشست بررسی وضعیت نقش مطبوعات محلی در توسعه فرهنگی همدان با بیان اینکه باید اعتقاد و ایمان راسخی […]

استاندار همدان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برای رسانه و نقد رسانه‌ای احترام قائل می‌شود، گفت: با انعکاس نکات منفی تیشه به ریشه خودمان می زنیم.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، محمدناصر نیک بخت در نشست بررسی وضعیت نقش مطبوعات محلی در توسعه فرهنگی همدان با بیان اینکه باید اعتقاد و ایمان راسخی به رسانه ها داشته باشیم، اظهار کرد: رسانه ها و اصحاب قلم چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مردم می باشند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه اگر رسانه و طلب رسانه نباشد جامعه را فساد می گیرد، افزود: همچنین رسانه ها باید منصف، صادق و قابل اعتماد باشند و قلم خود را آلوده نکنند.

وی با بیان اینکه قلم رسانه باید پاک باشد تا مردم به آن اعتماد پیدا کنند، ادامه داد: دولت تدبیر و امید برای رسانه و نقد رسانه‌ای احترام قائل می‌شود؛ تا جایی که ما در استان همدان اعلام کرده‌ایم مدیران دولتی از هیچ رسانه ای شاکی نشوند و اگر موردی هم پیش آمده شخصا ورود کرده ام.

نیک بخت با تاکید بر ظرفیت‌های همدان برای جذب سرمایه‌گذار و تأثیر رسانه ها در این حوزه بیان کرد: همدان همه ظرفیت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری را دارد و رسانه‌ها با معرفی این پتانسیل‌ها باید بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار را فراهم کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه همدان برای توسعه و جهش خصوصیات مهمی دارد، عنوان کرد: این توسعه نیاز به کمک رسانه ها دارد و نیازمند است رسانه ها دل سرمایه گذار را خالی نکنند و به سرمایه گذار این اطمینان را بدهند به سرزمینی آمده که توانمند است.

وی با اشاره به اینکه همدان منهای دریا برای سرمایه گذاری همه چیز دارد، گفت: 70 میلیارد دلار برای احیای پتانسیل ها در سرمایه گذاری در همدان نیازمند است که این را باید بخش خصوصی بیاورد.

نیک بخت در خطاب به خبرنگاران اظهار کرد: من نیازمند قلم شما هستم و احتیاج به حمایت شما دارم؛ راست بگویید و صادقانه نقد کنید؛ استان همدان نیاز به توسعه دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه بدون کمک و حمایت رسانه توسعه صورت نمی‌گیرد زیرا شما فرزندان سرزمینی هستید که تاریخ بلند بالایی دارد، افزود: سرمایه گذاری با کمک رسانه ها محقق می شود و تا سرمایه گذاری نباشد اشتغال رقم نمی خورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قلم با انصاف و پاک باشد و اول به توسعه استان، دوم به دلگرمی مردم و سوم جامعه را امیدوار کند و همچنین اقتصاد مقاومتی را فرهنگ سازی کند.

انتهای پیام/