تاریخچه مطبوعات همدان درخشان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: تاریخچه مطبوعات همدان درخشان است و نخستین روزنامه استان با عنوان «عدل مظفری» در زمان قاجار در همدان منتشر می‌شد. به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، فاضل عبادی در نشست بررسی وضعیت نقش مطبوعات محلی در توسعه فرهنگی همدان اظهار کرد: تاریخچه مطبوعات همدان، تاریخچه درخشانی است به […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: تاریخچه مطبوعات همدان درخشان است و نخستین روزنامه استان با عنوان «عدل مظفری» در زمان قاجار در همدان منتشر می‌شد.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، فاضل عبادی در نشست بررسی وضعیت نقش مطبوعات محلی در توسعه فرهنگی همدان اظهار کرد: تاریخچه مطبوعات همدان، تاریخچه درخشانی است به طوری که نخستین روزنامه استان 115سال پیش با عنوان «عدل مظفری» در زمان قاجار در همدان منتشر می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه پیش از انقلاب اسلامی ٥٠ نشریه در استان همدان منتشر می شد، افزود: در حال حاضر بیش از یکصد نشریه، خبرگزاری و پایگاه خبری در استان همدان فعال هستند.

بهروز نعمتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه گفت: استان همدان جزو یکی از استان های فرهنگی و پرتلاش است و نمایندگان آن همواره در این دوره کوشیده اند تا همدان را به ریشه های فرهنگی آن بازگردانند.

انتهای پیام/