نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان همدان با اشاره به اینکه مردم در تماس با پیششمارههای 909 دقت کافی را داشته باشند، گفت: دارندگان خطوط با پیش تبلیغات فریبندهتعرفههای خود را اعلام کنند. به گزارش “فردای همدان”، آرش طاووسی اظهار کرد: یکی از شیوههای فریب مصرفکنندگان که به طور مرتب تبلیغ میشود تماس با خطوط […]
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان همدان با اشاره به اینکه مردم در تماس با پیششمارههای 909 دقت کافی را داشته باشند، گفت: دارندگان خطوط با پیش تبلیغات فریبندهتعرفههای خود را اعلام کنند.
به گزارش “فردای همدان”، آرش طاووسی اظهار کرد: یکی از شیوههای فریب مصرفکنندگان که به طور مرتب تبلیغ میشود تماس با خطوط پیش شماره 909 است.
وی افزود: در این روش برخی افراد سودجو با تبلیغات فریبنده به خصوص با وعده استخدام در مشاغل با درآمد عالی و یا مشاغل دولتی مخاطبین خود را هدف میگیرند و به محض تماس تلفنی مبلغ بالایی نسبت به تعرفه عادی در قبض ماهیانه فرد محاسبه و اعمال میشود.
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان همدان بیان کرد: پیششماره 909 پولی است و در واقع یک سرویس نقدی است که توصیه میشود مردم بدون اطلاع از تعرفه آن از برقراری تماس تلفنی با خطوط 909 خودداری کنند.
وی عنوان کرد: دارندگان خطوط با پیش شماره 909 موظف هستند تعرفه و سایر اطلاعات لازم را به مصرفکنندگان ارائه دهند تا با آگاهی کامل نسبت به برقراری تماس با این خطوط اقدام شود.
طاووسی بیان کرد: هرگونه تبلیغات و ارائه اطلاعات خلاف واقع به مصرفکنندگان تخلف است و قابل پیگیری قانونی از سوی مصرفکنندگان و انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان است.
وی تصریح کرد: به دلیل وجود ابهام از میزان تعرفه خطوط 909 به فعالان عرصه تبلیغات توصیه میشود از تبلیغ این خطوط با عناوین تبلیغی مختلف خودداری کنند چراکه سفارشدهنده تبلیغات خلاف واقع و منتشرکنندگان آن در صورت تضییع حقوق مصرفکنندگان مسئولیت قانونی دارند و باید ضرر و زیان وارده را جبران کنند.
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان همدان اظهار داشت: مردم نیز برای جلوگیری از تحمیل هزینههای نامتعارف، با پیش شمارههای 909 تماس نگیرند.
انتهای پیام/