همدان میزبان مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانش آموزان کشور در این استان خبر داد.     به گزارش”فردای همدان” حجت الاسلام سید حسن رضوی اظهارداشت: سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان […]

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانش آموزان کشور در این استان خبر داد.

 

 

به گزارش”فردای همدان” حجت الاسلام سید حسن رضوی اظهارداشت: سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور به میزبانی استان همدان و در 11 رشته در حال برگزاری می باشد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان برگزیده زیر 18 سال  از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند،گفت: 1200 نفر از خواهران و برادران از 31 استان در این مسابقات حضور دارند.

حجت الاسلام رضوی در عین حال تصریح نمود: این مسابقات از سوم  الی یازدهم  مردادماه سالجاری با همکاری آموزش و پرورش استان در حال برگزاری می باشد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خاطر نشان ساخت: همزمان با این مسابقات، 3 محفل انس با قرآن روز دوشنبه 4 مرداد سالجاری در آستان مقدس امامزاده عبدا… (ع)، مسجد حضرت امام حسین (ع) کوی شهرک شهید مدنی و مسجد حضرت باب الحوائج (ع) عباس آباد همدان برگزار می شود.