فریزبی همدان به دنبال اسپانسر ورزشی/ مسجد به مسجد منتظر ما باشید

گروه ورزش: تیم فریزبی استان همدان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با کمبود بودجه و اسپانسر مواجه است. به گزارش “فردای همدان”، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی فریزبی به میزبانی ارومیه از تاریخ 20 الی 24 شهریورماه برگزار می شود که از استان همدان نیز در این مسابقات […]

گروه ورزش: تیم فریزبی استان همدان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با کمبود بودجه و اسپانسر مواجه است.

به گزارش “فردای همدان”، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی فریزبی به میزبانی ارومیه از تاریخ 20 الی 24 شهریورماه برگزار می شود که از استان همدان نیز در این مسابقات نماینده داریم.

تیم آلتیمیت فریزبی استان همدان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر 19 سال را  سهیل باقری، رضا حسنی، علی روحی، رده سنی بین 19 الی 24 سال را شاهین باقری، مهدی انصاری، یزدان علی پناه، امیرحسین مدینه خرمی، مسعود فتاحی، رده سنی بالای 24 سال را علی درخشان پناه، فرشید عباسی، سهیل بتویی، آرش سوری، مهدی مهابت یگانه، پدرام کرمی، میلاد مستقیمی، روح الله جعفری، پوریا جان آفرینی و علی اصغر گوهری تشکیل می دهند.

اما نکته قابل توجه اینجاست که این تیم برای شرکت در مسابقات با کمبود بودجه مواجه است و چشم انتظار کمک ورزشی دوستان می باشد.

مسجد به مسجد منتظر ما باشید

امروز در فضای مجازی مطلبی با این مضمون منتشر شد که “مسجد به مسجد”، منتظر ما باشید.

تیم منتخب آلتیمیت فریزبی(فوتبال با دیسک) استان همدان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در ارومیه به شدت با کسری بودجه مواجه است. مسجد به مسجد منتتظر ما باشید.

از 15 تا 18 شهریورماه در تمامی مساجد شهر دست این تیم را بگیرید.