آگاهی از مسائل روز جامعه مهم‌ترین شاخص روابط عمومی کارآمد است

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: آگاهی از مسائل روز جامعه از جمله مهم ترین شاخص های روابط عمومی کارآمد است. به گزارش پایگاه خبری “فردای همدان”، مجتبی عباسی، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان این مطلب که تکریم مردم و ارتقای […]

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: آگاهی از مسائل روز جامعه از جمله مهم ترین شاخص های روابط عمومی کارآمد است.

به گزارش پایگاه خبری “فردای همدان”، مجتبی عباسی، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان این مطلب که تکریم مردم و ارتقای سطح ارتباطات مردمی یکی از وظایف روابط عمومی است، اظهار کرد: در مبانی دینی و قرآنی هم پیوند و ارتباط و الفت میان مومنان و دوستی با نیکوکاران یکی از شروط رستگاری مومنین و صالحان بیان شده است .
عباسی با تبریک 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات به دست اندرکاران روابط عمومی گفت: دین مبین اسلام انسان را موجودی اجتماعی و دارای ارتباطات دانسته و داشتن پیوندهای انسانی را مهم برشمرده است و بی شک نظام اجتماعی برای رشد و تکامل و ادامه حیات خویش به برقراری ارتباط اجتماعی و انسانی نیازمند است .

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان خبرنگاران و اصحاب رسانه را یکی از ارکان مهم ارتباطات اجتماعی و پیوند دهنده دستگاههای اجرایی با مردم دانست و افزود: اگر خبرنگاران به عنوان راویان خبر و آئینه انعکاس اخبار و مشکلات اجتماعی وجود نداشته باشند بی تردید خلاء و شکاف عمیق ارتباطی میان مردم و دستگاه ها ایجاد خواهد شد و در این میان نقش روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباطی میان اصحاب رسانه و مدیران دستگاه ها برای انتقال خواسته ها و مطالبات مردم و  خدمات سازمان ها، حساس و ویژه است .

عباسی با اشاره به این که زبان ارتباطی روابط عمومی ها باید تاثیر گذار و روان باشد تصریح کرد: صداقت و امانت داری در انتقال و انعکاس اخبار ، ایجاد ارتباط چهره به چهره با مخاطبان، برگزاری نشست های مردمی و دریافت مطالبات و مشکلات مردم و آگاهی از مسائل روز جامعه و دیدگاه های مردم نسبت به سازمان متبوع، از جمله مهم ترین شاخص های روابط عمومی کارآمد است.

وی بهره گیری از فنون روابط عمومی و کارآمد سازی روابط عمومی ها را یکی از مسائل مهم و لازم توجه در دستگاه های اجرایی دانست و در پایان 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی دست اندرکاران سخت کوش و فعال حوزه ارتباطات را تبریک گفت.