برپایی نمایشگاه اسناد و عکس تاریخ ورزش در همدان

اولین نمایشگاه تاریخ ورزش در همدان با نگاهی به پیشینه تاریخی ورزش در همدان برپا می شود. به گزارش “فردای همدان”، اولین نمایشگاه تاریخ ورزش در همدان با نگاهی به پیشینه تاریخی ورزش در همدان و یادی از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی از سوی مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب با همکاری اداره […]

اولین نمایشگاه تاریخ ورزش در همدان با نگاهی به پیشینه تاریخی ورزش در همدان برپا می شود.

به گزارش “فردای همدان”، اولین نمایشگاه تاریخ ورزش در همدان با نگاهی به پیشینه تاریخی ورزش در همدان و یادی از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی از سوی مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و معلونت اجتماعی فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان در نگارخانه نگار نو برگزار می شود.

همزمان با هفته اسناد ملی و میراث مکتوب اولین نمایشگاه تاریخ ورزش در همدان با نگاهی به پیشینه تاریخی ورزش در همدان و یادی از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی از سوی مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و معلونت اجتماعی فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان در نگارخانه نگار نو برگزار می شود .

گفتنی است: این نمایشگاه از روز شنبه 16 اردیبهشت ماه از ساعت 9 الی 13 و 17 الی 20 به مدت یک هفته در نگارخانه نگاه نو واقع در میدان آرامگاه ابن سینا جنب شهرداری مرکزی پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/