تیم شهرداری مدعی صعود/ تا صعود به ليگ يك راه زيادي نمانده است

بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: قطعا ما مدعي صعود هستيم و تمامي رقبا با انگيزه بالايي در برابر ما حاضر خواهند شد. فرهاد ادیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار “فردای همدان”، با بیان اینکه مدتی از فوتبال به دور بوده است، اظهار کرد: به دليل مشكلات و مسائل خانوادگي و ادامه تحصيل مجبور شدم كه  […]

بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: قطعا ما مدعي صعود هستيم و تمامي رقبا با انگيزه بالايي در برابر ما حاضر خواهند شد.

فرهاد ادیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار “فردای همدان”، با بیان اینکه مدتی از فوتبال به دور بوده است، اظهار کرد: به دليل مشكلات و مسائل خانوادگي و ادامه تحصيل مجبور شدم كه  از فوتبال دور شوم و اين دوري برايم سخت بود.

بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به اینکه هرچند در ابتداي فصل از چند تيم ليگ دو و يك پيشنهاد داشتم، افزود: اما واقعا شرايط فوتبال طوري پيش ميرود كه مجبور به گرفتن اين تصميم شدم چراکه خيلي از باشگاهها به تعهدات مالي خود عمل نمي كنند.

وی در پاسخ به اینکه چه شد به تیم شهرداری پیوستید، بیان کرد: باتوجه به علاقه قلبي به تيم شهرداري و كادر خوب اين تيم شرايط طوري رقم خورد كه امروز در خدمت اين تيم باشم.

ادیب همچنین در پاسخ به اینکه شرایط تیم شهرداری را در لیگ چطور می بینید، گفت: تيم شهرداري از مديريت قوي، كادر فني باتجربه و بازيكنان بسيار خوب و جواني برخوردار است كه لياقت بالاي خود را با صعود مقتدرانه به دور دوم به همه نشان دادند و اميدوارم اين امر با صعود به ليگ يك تكميل شود.

بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان ادامه داد: قطعا ما مدعي صعود هستيم و تمامي رقبا با انگيزه بالايي در برابر ما حاضر خواهند شد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه چه پیامی برای فوتبال دوستان همدان دارید، عنوان کرد: نمي خواهم پيام كليشه اي بدهم و حرفهاي تكراري بزنم چون مطمئنم تمامی فوتبال دوستان فهيم استان از موقعيت حساس تيم شهرداري آگاهي كامل دارند كه واقعا تا صعود به ليگ يك راه زيادي نمانده و  بيش از پيش نياز به حمايت داريم.

ادیب خاطرنشان کرد: از شما و ديگر رسانه هاي خبري همدان تقاضا دارم كه نگاه ويژه اي به تيم شهرداري داشته باشيد چراکه مطمئنا قلم شما ميتواند باعث انگيزه بيشتر بازيكنان خوب تيم شهرداري شود.

بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در پايان از هادی گلمحمدي مربي با دانش و باتجربه تيم شهرداريهم تشكر ويژه اي دارم كه هميشه نسبت به من لطف داشتند؛ به اميد جشن صعود تيم شهرداري به لیگ دسته یک کشور.

لازم به ذکر است:  مدافع جدید شهرداری همدان سابقه حضور در تیم های استیل آذین، پاس نوین، الوند و شاهین توسعه کیش را دارد.

انتهای پیام/