38مبلغ اعزامی، میهمان طرح آرامش بهاری امامزادگان استان همدان

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از حضور مبلغان اعزامی از مرکز اعزام مبلغ شهر مقدس قم در اجرای طرح آرامش بهاری سال 96 در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” حجت الاسلام سید حسن رضوی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه […]

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از حضور مبلغان اعزامی از مرکز اعزام مبلغ شهر مقدس قم در اجرای طرح آرامش بهاری سال 96 در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” حجت الاسلام سید حسن رضوی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در ایام سال نو ، در بقاع متبرکه و امامزادگان استان همدان از تاریخ 28 اسفند ماه لغایت 15 فروردین ماه اجرا گردیده است .

وی با بیان اینکه این طرح در امامزادگان و بقاع متبرکه استان به زودی آغاز می شود، افزود: 38 مبلغ اعزامی ، عهده دار ترویج فرهنگ ناب اسلامی همزمان با آغاز بهار طبیعت در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه می باشند.

حجت الاسلام رضوی خاطرنشان ساخت: این مبلغین، علاوه بر ترویج فرهنگ اسلامی، در تمامی بقاع متبرکه مجری، عهده دار مشاوره تحصیلی، خانوادگی، مذهبی، احکامی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خواهند بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، اضافه کرد: طرح سوالات مذهبی و مرتبط با سنت حسنه وقف و اهدا جوائز در ایستگاههای نقاشی کودکان از دیگر برنامه های حضور این مبلغین گرانقدر در جوار آستان مقدس امامزادگان در طرح آرامش بهاری سال 96 خواهد بود.