ثبت دو وقف جدید در روزهای آغازین سال در رزن

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن از ثبت دو وقف جدید در  پنجمین روز از هفته اول اجرای طرح آرامش بهاری ایام نوروز سال 1396 در شهرستان رزن خبر داد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” حسن نوروزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن در این زمینه اظهار داشت: در هفته نخست اجرای طرح […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن از ثبت دو وقف جدید در  پنجمین روز از هفته اول اجرای طرح آرامش بهاری ایام نوروز سال 1396 در شهرستان رزن خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” حسن نوروزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن در این زمینه اظهار داشت: در هفته نخست اجرای طرح آرامش بهاری در همدان ، سه وقف جدید در سطح شهرستان به ثبت رسیده است که دو وقف متعلق به پنجمین روز از اجرای این طرح در سطح این شهرستان می باشد.

لازم به ذکر است در آغازین روزهای سال نو یک قطعه زمین به مساحت 280 متر مربع با ارزش تقریبی 420 میلیون ریال توسط جناب آقای اسداله گودرز با نیت مشخص احداث مسجد فاطمیه(س) در محل روستای کاج شهرستان رزن به ثبت رسیده بود.
همچنین براساس این گزارش یک قطعه زمین300 متری به ارزش تقریبی 20 میلیون تومان با نیت ساخت دارالقرآن حضرت زینب(س) نیز در محل روستای نیر شهرستان رزن توسط شورای اسلامی این روستا وقف گردیده که در محل اداراه اوقاف این شهرستان به ثبت رسید و سومین وقف این شهرستان نیز یک باب مغازه 22 متر مربعی با قیمت تقریبی 10 میلیون تومان توسط واقف خیر اندیش جناب آقای اصغر حجتی با نیت مشخص کمک به امر هزینه های جاری مسجد صاحب الزمان(عج) روستای نظام آباد این شهرستان می باشد که در سامانه جامع موقوفات کشور به ثبت رسیده است.