«سرخي من از تو» با ايثار خون در روزهاي پاياني سال

اداره کل انتقال خون همدان مردم استان را به پرهيز از خطرورزي و انفجار در شب چهارشنبه آخر سال دعوت کرد. به گزارش “فردای همدان” و به نقل از اداره کل انتقال خون همدان، چهارشنبه آخر سال که از راه مي رسيد، محبت در دلهايمان جوانه مي زد. انگار چهارديواري ها فرو مي ريخت و […]

اداره کل انتقال خون همدان مردم استان را به پرهيز از خطرورزي و انفجار در شب چهارشنبه آخر سال دعوت کرد.

به گزارش “فردای همدان” و به نقل از اداره کل انتقال خون همدان، چهارشنبه آخر سال که از راه مي رسيد، محبت در دلهايمان جوانه مي زد. انگار چهارديواري ها فرو مي ريخت و زندگي از خانه به کوچه و محله مي آمد. ميزان حرارت آتش هايي که بر فرازش شادمانه به پرواز در مي آمديم، کمتر از حرارت دلهايمان بود که عشق و اميد در آن مي جوشيد. سالها که ميگذشت شکوه شادي به تدريج جاي خود را به اضطراب خطر مي داد. صداي ترقه مي آمد و تپش مضطربانه قلب هاي رنجور، خورشيد محبت و عشق در پس ابرهاي سياه آزار و نفرين گم مي شد، اما اميد همچنان زنده بود. اميد به ايثار و نوعدوستي ملتي که خانه هايشان را در بطن جامعه ساخته اند، هيچگاه دستخوش ترديد نشد.

امسال حادثه ها و بلايا بر سر اميد مردم آوار شدند. پلاسکو فرو ريخت؛ جوانان خدومي از ميانمان رخت بربستند اما مردم بيش از هر زماني احساس همبستگي نمودند. جرقه عشق به همنوع يکبار ديگر در دلهاي شهروندان زبانه کشيد. هر کس به راهي رفت، عده اي به صفوف اهداء خون پيوستند نياز به خون خيلي زود برطرف شد، نياز به عشق همچنان پا بر جا ماند.

سازمان انتقال خون با پويش از يلدا تا نوروز تلاش نمود که اين عشق را همچنان پويا نگه دارد. سرچشمه جوشان عشق در رگ هاي اهداکنندگان در جريان بود و مصرف کنندگان اين ماده حياتي را همچنان به آينده اميدوار نگه مي داشت. اکنون به پايان سال نزديک مي شويم به روزهاي منتهي به تعطيلات نوروز، روزهايي که همه درگير ديد و بازديد هستند مشغله آغاز روزي نو و سالي نو که شايد اهداء خون را به محاق فراموشي سپارد. از اين روست که با شما عهد بسته ايم در هفته منتهي به پايان سال با تمام امکانات پذيراي قدوم عاشقانه اهداکنندگان عزيز خون باشيم. عهد بسته ايم که سرخي عشق را براي تعطيلاتي بدون دغدغه به ميزان کافي ذخيره نمايم. پيمانمان با شما پايان دادن به ايجاد صداهاي ناهنجار و آزار دهنده و بازگشت به شور ” سرخي من از تو” باشد. عهد بسته ايم که به ياد آتشنشانان شهيدمان که در حادثه پلاسکو جلوه ايثار را به مقابل ديدگانمان گستراندند، از خطر ورزي و انفجار خودداري کنيم و با ايثار خون خود به نيازمندان، مريدان آن تمثال هاي ايثار و گذشت که بر آتش زدند، باشيم.

 

انتقال خون استان همدان در تاريخ 24 و 25 اسفند از عزيزان جوان اهدا كننده خون دعوت به اهدا خون نموده و سپس به قيد قرعه به سه نفر جوايز اهدا مي شود.

انتهای پیام/