مراسم اختتامیه جشنواره همگانی و استعدادیابی ورزشی همدان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مراسم اختتامیه جشنواره همگانی و استعدادیابی ورزشی همدان با هنرنمایی حمید ماهی صفت و رستم مردانی روز جمعه 20 اسفندماه در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار می شود. به گزارش “فردای همدان”، رسول منعم اظهار کرد: جشنواره استعدادیابی در همدان به خوبی اجرا شده است و […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مراسم اختتامیه جشنواره همگانی و استعدادیابی ورزشی همدان با هنرنمایی حمید ماهی صفت و رستم مردانی روز جمعه 20 اسفندماه در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار می شود.

به گزارش “فردای همدان”، رسول منعم اظهار کرد: جشنواره استعدادیابی در همدان به خوبی اجرا شده است و تاکنون 9350 نفر در جشنواره همگانی و استعدادیابی همدان ثبت نام کرده اند که این رکورد جدید در برگزاری جشنواره می باشد.

وی افزود: کارت های دعوت جهت حضور در آیین اختتامیه نخستین جشنواره بزرگ همگانی استعدادیابی ورزش همدان از سوی هیات همگانی در سطح شهر توزیع شده است و پیش بینی می شود بیش از 5 هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.

وی بیان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره از ساعت 14 روز جمعه بیستم اسفندماه جاری در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان آغاز می شود.

منعم اضافه کرد: در این مراسم هنرمندان برجسته کشور نظیر ماهی صفت و مردانی حضور خواهند یافت و به اجرای برنامه می پردازند.

وی افزود: محمدناصر نیکبخت استاندار همدان، دکتر شعبانی بهار معاون وزیر ورزش و جوانان، مسئولان استعدادیابی فدراسیون های ورزشی و مسئولان اجرایی استاندار میهمانان دعوت شده به این مراسم هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: روسای هیات های ورزشی در کنار قهرمانان، ورزشکاران و آحاد مردم در این جشنواره حضور خواهند داشت و برگزیدگان طرح استعدادیابی در این مراسم به اجرای برنامه می پردازنند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیات همگانی برنامه های متنوعی را برای این مراسم در نظر گرفته شده تا خانواده ورزش همدان ساعات خوشایندی را در کنار یکدیگر در فضایی ورزشی و پرنشاط داشته باشند.

وی با قدردانی از معاونان دستگاه ورزش، رئیس هیات ورزش های همگانی و شش هیات ورزشی در اجرای مطلوب برنامه ها ، افزود: جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش یکی از موفق ترین برنامه های سال جاری دستگاه ورزش استان همدان است.

انتهای پیام/